Sztuczna inteligencja wygenerowała 144 nowe postaci do LoLa na bazie tych, które już istnieją
Sztuczna inteligencja naprawdę może zaskoczyć swoimi możliwościami.
Riot bardzo dbał i nadal dba o to, by postacie w LoLu były różnorodne, by każda z nich miała swoją własną osobowość i wyróżniający wygląd. Gracze niekiedy jednak podpowiadają, że można by było pójść w nieco innym kierunku. Ten kierunek w tym konkretnym przypadku wyznacza sztuczna inteligencja.
Na taki eksperyment wpadł jeden z użytkowników Reddita. Przy pomocy specjalnego programu zmieszał wszystkie obecne splash arty, z których powstały zupełnie nowe splash arty. Te w niektórych przypadkach są naprawdę dziwne, a może i niepokojące.
144 nowych splash artów
W LoLu znajdziemy nie tylko postacie typowo ludzkie lub przypominające ludzi, ale i wiele innych bohaterów podobnych do potworów, zwierząt lub istot mitycznych. Można wymienić tu chociażby Sorakę, Yuumi, Nasusa, Hecarima, Karthusa, Mordekaisera, Urgota czy Xeratha, a to tylko kilka z nich.
- ZOBACZ – Jak liczba wardów w LoLu wpływa na wygraną? Która rola poza supportem najczęściej ich używa?
Jeden z graczy postanowił jeszcze bardziej zamieszać w kotle postaci i korzystając z AI, złączył wszystkie postacie, dorzucając do nich również te starsze wersje takich postaci, jak: Riven, Fiddlesticks, Galio, Warwick i niektórych bohaterów pobocznych lub zmienione formy tych podstawowych: Skaarl, Willump, Mega Gnar, Rhaast, zmieniony Kayn i Valor. Co z tego powstało? Oto 144 „nowych postaci” w League of Legends:
Znajdziemy tutaj między innymi:
Voldemorta z nosem,
Vastaya Trundla,
Boga kota z Freljordu,
Cool gościa.
Prawdopodobnie w przyszłości pojawi się więcej takich mieszanek i być może będzie to nowy trend.