w

Szybkie nerfy Milio, które już pojawiły się na serwerach live League of Legends. Co osłabili twórcy?

Reklama

Riot osłabia Milio. Jak dokładnie prezentują się jego poprawki?

Reklama


Milio został wydany już na serwery live, a gracze mogą wybrać go w swoich grach. Champion radzi sobie naprawdę dobrze, jak na bohatera, który dopiero co pojawił się w grze. Jego współczynnik zwycięstw przekracza 52% przy jednoczesnym pick rate przewyższającym 20%.

Statystyki wskazują na to, że Milio potrzebował osłabień po wydaniu, a te pojawiły się na krótko po aktualizacji 13.6, w której pojawił się w grze. Co dokładnie zmienili twórcy?

Jak wyglądał hotfix?

Na oficjalnym profilu Riotu pojawił się wpis na temat najnowszego bohatera, z którego można było dowiedzieć się, że na serwery trafią jego osłabienia.

Właśnie wydaliśmy kilka poprawek w środku patcha, które nieco zmniejszają siłę Milio. Pracujemy również nad rozwiązaniem kilku problemów dotyczących rzadkich przypadków, w których Milio i Illaoi mogą powodować crashowanie gier.

Twórcy poprawili zdolność pasywną oraz dwie inne zdolności – Warm Hugs (E) oraz Cozy Campfire (W).

  • Fired Up! (P)
    • Skalowanie AD zmniejszone z 15-50% do 15-35%
  • Cozy Campfire (W)
    • Leczenie zmniejszone z 80/110/140/170/200 do 70/90/110/130/150
  • Warm Hugs (E)
    • Wartość tarczy zmniejszona z 60/90/120/150/180 (+30% AP) do 60/80/100/120/140 (+25% AP)
    • Czas odnowienia zwiększony z 17/16/15/14/13 do 18/17/16/15/14 sekund

Poza sporą siłą postaci problem sprawiał również bug, który pozwalał na crash gry, kiedy bohater wchodził w interakcję z Illaoi. Na ten moment trudno powiedzieć, czy champion będzie otrzymywał kolejne osłabienia. Twórcy z pewnością jednak stale monitorują sytuację i w razie potrzeby uderzą kolejnymi nerfami.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends