Riot osłabia Milio. Jak dokładnie prezentują się jego poprawki?
Milio został wydany już na serwery live, a gracze mogą wybrać go w swoich grach. Champion radzi sobie naprawdę dobrze, jak na bohatera, który dopiero co pojawił się w grze. Jego współczynnik zwycięstw przekracza 52% przy jednoczesnym pick rate przewyższającym 20%.
Statystyki wskazują na to, że Milio potrzebował osłabień po wydaniu, a te pojawiły się na krótko po aktualizacji 13.6, w której pojawił się w grze. Co dokładnie zmienili twórcy?
Jak wyglądał hotfix?
Na oficjalnym profilu Riotu pojawił się wpis na temat najnowszego bohatera, z którego można było dowiedzieć się, że na serwery trafią jego osłabienia.
Właśnie wydaliśmy kilka poprawek w środku patcha, które nieco zmniejszają siłę Milio. Pracujemy również nad rozwiązaniem kilku problemów dotyczących rzadkich przypadków, w których Milio i Illaoi mogą powodować crashowanie gier.
Twórcy poprawili zdolność pasywną oraz dwie inne zdolności – Warm Hugs (E) oraz Cozy Campfire (W).
- Fired Up! (P)
- Skalowanie AD zmniejszone z 15-50% do 15-35%
- Cozy Campfire (W)
- Leczenie zmniejszone z 80/110/140/170/200 do 70/90/110/130/150
- Warm Hugs (E)
- Wartość tarczy zmniejszona z 60/90/120/150/180 (+30% AP) do 60/80/100/120/140 (+25% AP)
- Czas odnowienia zwiększony z 17/16/15/14/13 do 18/17/16/15/14 sekund
- ZOBACZ – Wszystko, co wiadomo na temat kolejnego wydarzenia z LoLu. Zawartość kolejnej przepustki i więcej
Poza sporą siłą postaci problem sprawiał również bug, który pozwalał na crash gry, kiedy bohater wchodził w interakcję z Illaoi. Na ten moment trudno powiedzieć, czy champion będzie otrzymywał kolejne osłabienia. Twórcy z pewnością jednak stale monitorują sytuację i w razie potrzeby uderzą kolejnymi nerfami.