Reklama

Teamfight Tactics: Patch 10.19 – nowa rotacja TFT: Losy

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmiany w patchu 10.19 . Startuje nowa rotacja Teamfight Tactics: Losy.

Reklama


Powitajcie Losy!

Nadeszła pora na rotację Teamfight Tactics: Losy, która wprowadza nowych bohaterów, nowe cechy, mechanikę wybrańców i nowy sezon rankingowy. TFT to nadal ta sama gra strategiczna, którą znacie i kochacie, ale przerobiona pula bohaterów przetestuje wasze umiejętności pokonywania przeciwników na kompletnie nowe i wyjątkowe sposoby. Przyjrzyjcie się szczególnie potężnym bohaterom 5. kategorii: Settowi, Zileanowi i Lee Sinowi, ponieważ naginają oni zasady dotyczące tego, jak giną bohaterowie. Mechanika wybrańców pozwoli wam sięgnąć po podrasowane wersje bohaterów, którzy poprowadzą wasze kompozycje do zwycięstwa. Wybierajcie ostrożnie, bo w danym momencie możecie mieć tylko jednego wybrańca.

W Losach, oprócz zmian w rozgrywce, pojawią się nowe sposoby na pochwalenie się swoim stylem. Pozwólcie waszym duchom unieść się z trzema nowymi smoczymi Małymi Legendami, które na swoich instrumentach mogłyby grać w rockowym zespole. Następnie zerknijcie na całkowicie nowe Odłamki Gwiazd, areny reagujące na stan gry oraz nowiutką Przepustkę i Przepustkę+, które oferują ekskluzywne Małe Legendy, areny, wybuchy i emotki.

Reklama

Uff! Mamy sporo do omówienia, zatem do dzieła!

Losy

Ściągawka

Powyższa ściągawka powinna pomóc wam zapoznać się z nowymi bohaterami i cechami w tej rotacji.

Małe Legendy

Przybyły nowe smocze Małe Legendy, które będą dostępne w sklepie wkrótce po publikacji patcha!

Odłamki Gwiazd

  • Możecie teraz podnieść poziom Małych Legend za pomocą Odłamków Gwiazd. Nie musicie już przekopywać się przez jajka z nadzieją na wyklucie waszych ulubionych małych towarzyszy. Po prostu zwiększcie poziom gwiazdek swoich ulubieńców! Dowiedz się więcej.

Areny

Nowe areny Festiwalu, Kanmejów i Akana reagują na zwycięstwa, porażki, serie i trzygwiazdkowych bohaterów. Przy okazji nie zapomnijcie poklikać różnych rzeczy na arenie. Nigdy nie wiadomo, co odkryjecie.

Gry rankingowe

  • Zaraz po wyjściu Losów wraz z patchem 10.19 w waszym regionie, będziecie mogli rozpocząć wspinaczkę w drabince rankingowej nowej rotacji.
  • Większość z was rozpocznie Losy w Żelazie 2. Jeśli zakończyliście Galaktyki w Diamencie 1, zaczniecie od Żelaza 1. Gracze od Mistrza i wyżej rozpoczną w Brązie 4.
  • Nagrody rankingowe Galaktyk zostaną rozdane w patchu 10.21.
  • Gracze, którzy zajmą 4. lub wyższe miejsce, będą od teraz otrzymywać co najmniej 10 PL.
  • Gracze, którzy zajmą 5. lub niższe miejsce, będą od teraz tracić co najmniej 10 PL (lub tyle, by spaść do 0 PL).

Zmiany systemowe

Wybraniec

  • To koniec Galaktyk, teraz wybrańcy tu rządzą. Od czasu do czasu w waszym sklepie będzie pojawiał się bohater – wybraniec. Tacy bohaterowie są już na poziomie 2-gwiazdkowym, więc kosztują trzy razy więcej niż ich zwykli 1-gwiazdkowi odpowiednicy i są od nich silniejsi.
  • Jedna z cech takiego bohatera (pochodzenie lub klasa) zostaje „wybrana”, czyli innymi słowy podwojona.
  • Wybraniec otrzymuje również dodatkowe 200 pkt. zdrowia i unikalną premię do statystyk: 400 pkt. zdrowia, 30% mocy zaklęć, 30 pkt. obrażeń od ataku albo o 25% niższy koszt many.
  • Szanse na pojawienie się wybrańca danej kategorii na poziomie 1.: 100/0/0/0/0%
  • Szanse na pojawienie się wybrańca danej kategorii na poziomie 2.: 100/0/0/0/0%
  • Szanse na pojawienie się wybrańca danej kategorii na poziomie 3.: 100/0/0/0/0%
  • Szanse na pojawienie się wybrańca danej kategorii na poziomie 4.: 40/60/0/0/0%
  • Szanse na pojawienie się wybrańca danej kategorii na poziomie 5.: 20/50/30/0/0%
  • Szanse na pojawienie się wybrańca danej kategorii na poziomie 6.: 10/45/45/0/0%
  • Szanse na pojawienie się wybrańca danej kategorii na poziomie 7.: 0/30/40/30/0%
  • Szanse na pojawienie się wybrańca danej kategorii na poziomie 8.: 0/20/40/40/0%
  • Szanse na pojawienie się wybrańca danej kategorii na poziomie 9.: 0/0/30/40/30%

Bohaterowie, którzy są wybrańcami, otrzymują dodatkowe zdrowie, moc zaklęć, obrażenia od ataku lub zmniejszenie kosztu many. Oto dodatkowe statystyki:


Bohaterowie, którzy otrzymują zdrowie, gdy są wybrańcami:

  • Garen
  • Fiora
  • Irelia
  • Aatrox
  • Wukong
  • Jax
  • Lee Sin
  • Tahm Kench
  • Sejuani
  • Maokai
  • Sylas
  • Shen
  • Yone
  • Jarvan IV
  • Hecarim
  • Nunu i Willump
  • Sett
  • Vi
  • Elise

Bohaterowie, którzy otrzymują moc zaklęć, gdy są wybrańcami:

  • Morgana
  • Twisted Fate
  • Jinx
  • Annie
  • Veigar
  • Lissandra
  • Diana
  • Kennen
  • Kalista
  • Akali
  • Vayne
  • Riven
  • Kindred
  • Ahri
  • Nidalee
  • Kayn
  • Katarina
  • Evelynn

Bohaterowie, którzy otrzymują obrażenia od ataku, gdy są wybrańcami:

  • Talon
  • Aphelios
  • Zed
  • Ashe
  • Warwick
  • Xin Zhao
  • Yasuo
  • Jhin

Bohaterowie, którzy otrzymują zmniejszenie kosztu many, gdy są wybrańcami:

  • Nami
  • Janna
  • Zilean
  • Lux
  • Thresh
  • Cassiopeia
  • Lillia
  • Teemo
  • Yuumi
  • Azir
  • Lulu
  • Ezreal
  • Pyke

Awansowanie

  • Poziom 7: 32 PD ⇒ 36 PD
  • Poziom 8: 50 PD ⇒ 56 PD
  • Poziom 9: 66 PD ⇒ 80 PD

Sklep

  • Niezakupieni bohaterowie nie będą się powtarzać w kolejnych odsłonach sklepu.
  • Szanse na pojawienie się bohaterów na 5. poziomie gracza: 40/35/20/5/0% ⇒ 45/30/20/5/0%
  • Szanse na pojawienie się bohaterów na 6. poziomie gracza: 25/35/30/10/0% ⇒ 30/35/25/10/0%
  • Szanse na pojawienie się bohaterów na 7. poziomie gracza: 19/30/35/15/1% ⇒ 19/35/30/15/1%

Zmieniamy częstotliwość pojawiania się przedmiotów na karuzelach.


Pierwsza karuzela

  • 65% szans na unikatowe przedmioty i jeden losowy duplikat.
  • 11% szans na przedmioty ofensywne (3 x Miecz, Łuk, Różdżka).
  • 11% szans na przedmioty obronne (3 x Płaszcz, Kamizelka, Pas).
  • 11% szans na przedmioty użytkowe (3 x Łza, Rękawice, losowy przedmiot).
  • 1,5% szans na same Szpatułki.
  • 0,5% szans na same Siły Natury.

Druga karuzela

  • 80% szans na unikatowe przedmioty i jeden losowy duplikat.
  • 15% szans na unikatowe przedmioty i jedną Szpatułkę.
  • 5% szans na 3 Szpatułki i 6 losowych składników.

Trzecia Karuzela

  • 30% szans na unikatowe przedmioty i jeden losowy duplikat.
  • 50% szans na losowe składniki. Całkowicie losowe – bez kontroli odchylenia.
  • 15% szans na unikatowe przedmioty i jedną Szpatułkę.
  • 5% szans na 3 Szpatułki i 6 losowych składników.

Czwarta karuzela

  • 80% szans na unikatowe przedmioty i jeden losowy duplikat.
  • 15% szans na unikatowe przedmioty i jedną Szpatułkę.
  • 5% szans na 3 Szpatułki i 6 losowych składników.

Piąta karuzela

  • 50% szans na losowe niezłożone przedmioty (ukończone przedmioty, które nie zostały jeszcze złożone).
  • 25,4% szans na losowe ukończone przedmioty (dowolne).
  • 3% szans na przedmioty złożone z Miecza.
  • 3% szans na przedmioty złożone z Kamizelki.
  • 3% szans na przedmioty złożone z Pasa.
  • 3% szans na przedmioty złożone z Łuku.
  • 3% szans na przedmioty złożone z Płaszcza.
  • 3% szans na przedmioty złożone z Łzy.
  • 3% szans na przedmioty złożone z Rękawic.
  • 3% szans na przedmioty złożone z Różdżki.
  • 0,6% szans na same Siły Natury.

Szósta karuzela

  • 100% szans na połowę ukończonych przedmiotów i połowę losowych składników.

Przedmioty

Nowe przedmioty

  • Kamienna Płyta Gargulca zastąpi Łamimiecz. Teraz zapewnia 12 pkt. pancerza i odporności na magię za każdego wroga, który obiera za cel posiadacza tego przedmiotu.
  • Słoneczna Peleryna zastąpi Czerwone Wzmocnienie. Teraz co sekundę nakłada efekt na losowego wroga w zasięgu 2 pól. Aktualnie zadaje obrażenia nieuchronne równe 25% maksymalnego zdrowia atakowanej jednostki w ciągu 10 sek.

Zmiany przedmiotów

  • Absurdalnie Wielka Różdżka: 20 pkt. mocy zaklęć ⇒ 15 pkt. mocy zaklęć
  • Kradzież życia Krwiopijcy: 45% ⇒ 40%
  • Czas działania Pucharu Potęgi: 20 sek. ⇒ cała runda
  • Obrażenia od ataku za każdy ładunek Ostrza Śmierci: 25 pkt. ⇒ 20 pkt.
  • Redukcja obrażeń magicznych Smoczego Szpona: 50% ⇒ 60%
  • Dodatkowe obrażenia Pogromcy Olbrzymów: 20/80% ⇒ 10/90%
  • Prędkość ataku za każdy ładunek Ostrza Gniewu Guinsoo: 5% ⇒ 6%
  • Leczenie Miecza-Pistoletu Hextech: 45% zadawanych obrażeń ⇒ 33% zadawanych obrażeń
  • Ostrze Nieskończoności: Zapewnia 75% szansy na trafienie krytyczne (wliczając składniki tego przedmiotu).
  • Ostrze Nieskończoności: Zamienia każdy procent szansy na trafienie krytyczne posiadacza powyżej 100% w 1% dodatkowych obrażeń trafienia krytycznego.
  • Obrażenia trafienia krytycznego Brylantowej Rękawicy: 30% ⇒ 50%
  • Obrażenia rozpryskowe Echa Luden: 200 pkt. ⇒ 180 pkt.
  • Czas działania Rtęciowej Szarfy: 10 sek. ⇒ 12 sek.
  • Zabójczy Kapelusz Rabadona: 50% dodatkowej mocy zaklęć ⇒ 40% dodatkowej mocy zaklęć
  • Huragan Runaana: Pociski mogą od teraz trafić krytycznie. Pociski mają od teraz nieograniczony zasięg.
  • Włócznia Shojin: 18% maksymalnej many za każdy atak po pierwszym rzuceniu zaklęcia ⇒ 5 pkt. many za każdy atak
  • Obrażenia Kosy Statikka (podstawowe i dodatkowe): 85 pkt. ⇒ 80 pkt.

Inne

  • Dodano 5 sekund na początku każdej fazy planowania, podobnie jak w każdej rotacji. Usuniemy to w patchu 10.20.
  • Naprawiono błąd, który przez długi czas powodował, że efekt Głębokich Ran był dwa razy skuteczniejszy niż powinien.
  • Ogłuszenie Szponu Pułapki ma teraz nowy efekt wizualny, by gracze łatwiej byli w stanie określić źródło ogłuszenia swoich jednostek.
  • Ukończone przedmioty nie mogą już wypadać z kul.
  • Przedmioty złożone ze Szpatułki mogą teraz wypadać w rundach PvE pod koniec gry, ale tylko wtedy, gdy macie na planszy co najmniej jedną cechę odpowiadającą danemu przedmiotowi tego typu.
  • Zmodyfikowaliśmy rodzaje kul i ich zawartość we wszystkich fazach gry.
  • Wszystkie procentowe premie do obrażeń kumulują się addytywnie (zamiast multiplikatywnie) ze sobą nawzajem zależnie od źródła (przedmioty mogą zwielokrotnić premie cech, ale nie innych przedmiotów)
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej