Teamfight Tactics: Patch 10.9 – Opis zmian
Zmiany w patchu 10.9 w Teamfight Tactics.
Witajcie z powrotem w teraźniejszości, fani chronomistrzów.
W tym tygodniu mamy patch 10.9, co oznacza nowe galaktyki, modyfikacje cech i bohaterów, zmiany w systemach przedmiotów oraz nowe areny z motywem Odysei. Jeśli chodzi o wyważanie bohaterów, trochę ułatwiamy zdobycie trzygwiazdkowych bohaterów 1. kategorii i nieco ich wzmacniamy, żeby poszukiwanie ich było wartę zachodu. Mamy nadzieję, że dzięki temu pojawi się więcej interesujących kompozycji. Zmniejszamy również siłę większych cech, ale wzmacniamy za to mniejsze cechy, żeby umożliwić więcej ciekawych strategii. Być może najbardziej interesującą zmianą tego patcha jest nowa tożsamość chronomistrzów. Efekt ich cechy będzie teraz zawsze dawał 15% dodatkowej prędkości ataku co parę sekund, a jego pierwsza aktywacja będzie miała miejsce na początku walki. Teraz dodawanie kolejnych chronomistrzów zwiększy częstotliwość otrzymywania dodatkowej prędkości ataku zamiast jej wartości.
No to do dzieła!
Patch w skrócie
Nowe areny z Odysei
Zmiany systemowe
Szansa na wypadnięcie bohaterów poszczególnych kategorii w sklepie
- Poziom 3.: 70/30/0/0/0% ⇒ 75/25/0/0/0%
- Poziom 4.: 50/35/15/0/0% ⇒ 60/30/10/0/0%
- Poziom 5.: 35/40/20/5/0% ⇒ 40/35/20/5/0%
- Poziom 6.: 20/35/35/10/0% ⇒ 25/35/30/10/0%
- Poziom 7.: 14/30/40/15/1% ⇒ 19/30/35/15/1%
Zmiany dotyczące przedmiotów i ich wypadania
- Gracze nie mogą już sprzedawać jednostek, jeśli oznaczałoby to usunięcie przedmiotu.
- Gracze nie mogą już otwierać kul z łupami, gdy ich ławka na przedmioty jest pełna.
- Teraz każdemu graczowi wypadnie co najmniej 1 mała kula podczas 3 pierwszych rund PvE.
Nowe galaktyki
- Skarbiec: z każdego stwora i potwora w grze wypada kula z łupami.
- Gromada gwiazd: wszyscy bohaterowie 1./2./3. kategorii znajdujący się na karuzeli są dwugwiazdkowi.
Szansa na wystąpienie danej galaktyki
- Skarbiec – 12,5% gier
- Gromada gwiazd – 12,5% gier
- Neekowersum – 7,5% gier
- Liliowa mgławica – 7,5% gier
- Średnie Legendy – 7,5% gier
- Superzagęszczona galaktyka – 7,5% gier
- Sektor wymiany – 10% gier
- Zwykła galaktyka – 35% gier
Cechy
Specyficzne zmiany wyważające
Zmniejszamy siłę większych cech, ale wzmacniamy za to mniejsze cechy, żeby umożliwić więcej ciekawych strategii.
Reklama
- Szansa na aktywację efektu cechy mistrz miecza: 30/60/100% ⇒ 30/55/100%
- Dodatkowe ataki laserowców: 3/6 ⇒ 3/5
- Dodatkowe zdrowie osiłków: 300/700 pkt. ⇒ 350/650 pkt.
- Leczenie Astralnych: 15/40/65% zadawanych obrażeń ⇒ 15/35/60% zadawanych obrażeń
- Dodatkowe statystyki cyborgów: 350 pkt. zdrowia i 35 pkt. obrażeń od ataku / 750 pkt. zdrowia i 75 pkt. obrażeń od ataku ⇒ 350 pkt. zdrowia i 35 pkt. obrażeń od ataku / 700 pkt. zdrowia i 70 pkt. obrażeń od ataku
- Obrażenia od ataku i moc zaklęć Mrocznych Gwiazd: 25/30/35 pkt. ⇒ 20/25/35 pkt.
- Dodatkowa prędkość ataku infiltratorów: 50/80/125% ⇒ 50/75/120%
- Infiltratorzy: dodatkowa prędkość ataku odświeża się po wzięciu udziału w zabójstwie, niezależnie od poziomu cechy.
- Wytrzymałość tarczy protektorów: 20/30/45% maksymalnego zdrowia ⇒ 25/30/40% maksymalnego zdrowia
- Wytrzymałość tarczy buntowników: 150/225/350 pkt. ⇒ 150/210/330 pkt.
- Moc zaklęć czarodziejów: 20/45/80/125 pkt. ⇒ 20/40/75/120 pkt.
- Mana Czarodziejek Gwiazd: 30/60 pkt. ⇒ 30/50 pkt.
- Pancerz obrońców: 60/250 pkt. ⇒ 125/250 pkt.
- Gwiezdny okręt: 20 pkt. many na sek. ⇒ 40 pkt. many na sek.
- Walkirie zawsze trafiają krytycznie cele mające: 50% maksymalnego zdrowia lub mniej ⇒ 40% maksymalnego zdrowia lub mniej
Ogólne zmiany wyważające i inne modyfikacje
- Mistrzowie miecza: zwiększono prędkość dodatkowych ataków.
- Prędkość ataku chronomistrzów: 15/35/75% co 4 sek. ⇒ 15% co 8/4/2 sek.
- Chronomistrz: pierwsza aktywacja efektu cechy ma miejsce w momencie rozpoczęcia walki.
- Mana przyznawana pilotom mecha po śmierci supermecha: 25 pkt. ⇒ 0 pkt.
- Podstawowe zdrowie supermecha: 1800 pkt. ⇒ 1500 pkt.
- Dodatkowe zdrowie supermecha: 50% łącznego zdrowia pilotów mecha ⇒ 45% łącznego zdrowia pilotów mecha
Bohaterowie
Bohaterowie 1. kategorii
- Czas działania ogłuszenia Riposty Fiory: 1,5/1,5/1,5 sek. ⇒ 1,5/1,5/3 sek.
- Czas działania oślepienia Granatu Dymnego Gravesa: 4/4/4 sek. ⇒ 3/4/5 sek.
- Obrażenia Zakosztuj Ich Strachu Kha’Zixa: 175/250/400 pkt. ⇒ 200/275/500 pkt.
- Zmniejszenie obrażeń Zaćmienia Leony: 40/80/120 pkt. ⇒ 40/80/200 pkt.
- Wytrzymałość Energetycznej Tarczy Malphite’a: 40/45/50% maksymalnego zdrowia ⇒ 40/45/60% maksymalnego zdrowia
- Obrażenia Jokerów Twisted Fate’a: 200/300/500 pkt. ⇒ 200/300/550 pkt.
- Obrażenia Bomby! Ziggsa: 250/325/550 pkt. ⇒ 300/400/700 pkt.
Bohaterowie 2. kategorii
- Zdrowie Annie: 600 pkt. ⇒ 700 pkt.
- Lucian: teraz Bezwzględny Pościg po doskoku zawsze obiera za cel najbliższego wroga, jeśli bieżący cel ataków podstawowych Luciana zginął.
- Aria Wytrwałości Sony oczyszcza sojuszników: ze wszystkich osłabień ⇒ tylko z ogłuszeń
- Leczenie Arii Wytrwałości Sony: 100/150/200 pkt. ⇒ 150/200/300 pkt.
- Cel Wielkiego Wejścia Rakana: najdalsza jednostka w odległości 3 pól ⇒ najdalsza jednostka w zasięgu jego ataku powiększonego o 1 pole
- Cel Ostatniego Tchnienia Yasuo: jednostka z największą liczbą przedmiotów ⇒ najdalsza jednostka w zasięgu jego ataku powiększonego o 2 pola
Bohaterowie 3. kategorii
- Leczenie Wybrańca Mastera Yi: 8/10/15% maksymalnego zdrowia co sek. ⇒ 12% maksymalnego zdrowia co sek. na wszystkich poziomach
- Obrażenia Ogniopluja Rumble’a: 250/400/800 pkt. ⇒ 350/500/1000 pkt.
Bohaterowie 4. kategorii
- Obrażenia rakiet Jinx w czasie działania Zabawmy się!: 100/175/750 pkt. obrażeń magicznych ⇒ 125/200/750 pkt. obrażeń magicznych
Bohaterowie 5. kategorii
- Początkowa/całkowita mana Aureliona Sola: 30/80 pkt. ⇒ 40/120 pkt.
- Początkowa/całkowita mana Gangplanka: 75/175 pkt. ⇒ 100/175 pkt.
- Ulepszenie umiejętności Gangplanka – Szybsze działanie – sprawia, że zaczyna ona działać po: 1 sek. ⇒ 0,3 sek.
- Obrażenia Bombardowania z Otchłani Xeratha: 350/450/2500 pkt. ⇒ 300/400/2500 pkt.
- Obrażenia rozpryskowe Bombardowania z Otchłani Xeratha: 50% obrażeń podstawowych ⇒ 25% obrażeń podstawowych
Przedmioty
- Czas działania niewrażliwości na efekty kontroli tłumu Żywego Srebra: 15 sek. ⇒ 10 sek.
Naprawione błędy
- Cecha Czarodziejki Gwiazd (3) jest teraz cechą brązową.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Xerath mógł dalej wystrzeliwać meteory, gdy odradzał się dzięki Aniołowi Stróżowi, jeśli użył swojej umiejętności tuż przed tym, jak zginął.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Xerath tracił stan po transformacji, gdy aktywował się efekt Anioła Stróża.
- Naprawiono błąd powodujący, że Xerath przez cały czas pozostawał w animacji bezczynności, jeśli został ogłuszony po transformacji.
- Ahri teraz czeka, aż wróci jej pierwsza kula, zanim rzuci kolejną.
Mobilny kącik
- Wybieranie przedmiotów na ekranach ekwipunku poza grą będzie odbywało się dużo szybciej.
- Wyciągnęliśmy kamerton i dopilnowaliśmy, żeby efekt dźwiękowy towarzyszący udanemu zalogowaniu się był odtwarzany poprawnie.
- Po wylogowaniu się z aplikacji nie będzie już bałaganu w waszym ekwipunku.
- Ikony skórek areny nie są już potężnie przybliżone i teraz widać (całą) skórkę.
- Teraz możecie już usunąć znajomego z listy znajomych. Każdy przez to przechodzi.
- Jeśli nie zaznaczycie opcji „nie wylogowuj mnie”, będziecie wylogowywani. Porąbana akcja, c’nie?
- Panel wskaźnika etapu nie będzie już wyglądać dziwacznie (to oficjalna terminologia), jeśli poddaliście się w poprzednich grach.
- Rzadkość Małych Legend jest teraz wyświetlana w panelu ekwipunku.
- Wskaźnik gotowości i panel społeczności zostały trochę poprawione pod względem graficznym. Ogólnie powinny wyglądać schludniej.
- Przepadnijcie, złe błędy! Wygasłe misje nie pojawiają się już w panelu misji.
- Gracze logujący się przez portale społecznościowe mają teraz dostęp do ekwipunku, gdy logują się i włączają grę po raz pierwszy.
- Gra nie zawiesza się już, gdy gracz otwiera panel cech w konfiguratorze drużyny. Ups.