Teamfight Tactics: Patch 11.14 – Opis zmian
Szczegóły zmiany w patchu 11.14 Teamfight Tactics.
Witajcie, koneserzy przedmiotów cienia!
To ostatni patch pierwszej połowy Osądu, więc chcemy uprzątnąć parę rzeczy przed śródrotacją – Zaraniem Ery Herosów. Pamiętajcie, żeby w tym patchu podnieść swoją rangę do Złota (albo i wyżej). Dzięki temu otrzymacie wyjątkową rankingową emotkę tej rotacji, zanim Zaranie Ery Herosów wprowadzi miękki reset rankingu w patchu 11.15. A kiedy już tego dokonacie, będziecie mogli skończyć z siedzeniem w mroku przy dźwiękach Myslovitz i przeczytać wszystko na temat lśniących, nowych i heroicznych modyfikacji w ujawnieniu mechaniki śródrotacji! Na tę chwilę zajmę was jednak czymś więcej niż długością dźwięku samotności. Zerknijcie na dół i zapoznajcie się ze zmianami wyważenia, żebyście w ostatnich momentach walki o rangę nie musieli się zastanawiać, czy mieć, czy być.
Patch w skrócie
Duże zmiany
Przygotowujemy się do Zarania Ery Herosów, więc tym razem patch jest nieco mniejszy. Przypominamy jednak, ze wprowadziliśmy kilka zmian wyważenia odkupionych i czartów w patchu 11.13B.
Reklama
Cechy
Aż śwista, gdy bije legionista.
- Prędkość ataku legionistów: 25/60/110/195% ⇒ 25/65/120/200%
Bohaterowie: 1. kategoria
Może i teraz nie boli, ale pomyśl sobie, co będzie jutro rano.
- Zmniejszenie obrażeń Pijackiej Furii Gragasa: 40/50/60% ⇒ 35/45/60%
Bohaterowie: 2. kategoria
Wszyscy się zgadzają, żeby od teraz zaklęcie Setta nazywać Sierpniowy? Gość i tak jest już przecież tak gorący, że miecze się przy nim topią.
- Zdrowie Setta: 700 pkt. ⇒ 750 pkt.
- Skalowanie obrażeń od ataku Sierpowego Setta: 160/180/200% ⇒ 170/185/200%
Bohaterowie: 5. kategoria
- Tarcza zyskiwana ze Sprawiedliwości Boskiego Lwa Garena: 40/50/200% ⇒ 35/45/200%
- Czas trwania tarczy zyskiwanej ze Sprawiedliwości Boskiego Lwa Garena: 5 sek. ⇒ 4 sek.
- Obrażenia Zwiastuna Zagłady Volibeara: 150/250/2000 pkt. ⇒ 150/300/5000 pkt.
- Czas działania ogłuszenia Zwiastuna Zagłady Volibeara: 2,5/3/10 sek. ⇒ 2,5/3,5/10 sek.
Niewielkie zmiany
Tym razem przygotowaliśmy zaledwie kilka niewielkich zmian, które mają przede wszystkim wygładzić parę ostrych krawędzi. Nie martwcie się jednak, jeżeli tęsknicie za moim pisankiem tak, jak ja tęsknię za waszym czytankiem. W śródrotacji znajdzie się cała masa rzeczy do opisania.
Cechy
- Dodatkowa moc umiejętności i obrażenia od ataku zapomnianych: 25/60/125 pkt. ⇒ 25/60/120 pkt.
- Obrażenia na sekundę zwadźców: 3/6/10 pkt. ⇒ 3/6/12 pkt.
- Podstawowa moc umiejętności tkaczy zaklęć: 20/50/80 pkt. ⇒ 25/55/85 pkt.
Bohaterowie: 2. kategoria
Zwiększamy przeżywalność Branda, ale tylko odrobinę, żeby nie pojechał po b(r)andzie.
- Zdrowie Branda: 550 pkt. ⇒ 600 pkt.
Bohaterowie: 3. kategoria
- Zdrowie Nocturne’a: 600 pkt. ⇒ 650 pkt.
- Obrażenia Płonącego Ostrza Yasuo: 250/350/700 pkt. ⇒ 250/350/650 pkt.
- Obrażenia przy trafieniu Płonącego Ostrza Yasuo: 25/35/70 pkt. ⇒ 25/35/65 pkt.
- Obrażenia Korzennego Uścisku Zyry: 200/325/700 pkt. ⇒ 200/325/650 pkt.
Bohaterowie: 4. kategoria
- Zdrowie Iverna: 1000 pkt. ⇒ 950 pkt.
- Zdrowie Stokrotki Iverna: 1500/2500/10 000 pkt. ⇒ 1500/2400/10 000 pkt.
- Osłabienie maksymalnej many Rell: 80/140 pkt. ⇒ 80/150 pkt.
Bohaterowie: 5. kategoria
- Skalowanie obrażeń od ataku Rzezi Boskiego Wilka Dariusa: 180/220/2000% ⇒ 200/225/2000%
- Obrażenia na sekundę Dominacji Suwerena Viego: 200/300/1500 pkt. ⇒ 180/300/1500 pkt.
Zmiany wrażeń użytkownika
A oto i DROBNE zmiany, które będą mieć wielkie znaczenie. A może to było na odwrót? Tak czy inaczej, te modyfikacje interfejsu i wrażeń użytkownika mają dać nam frajdę!
Rozmiar jednostek
- Trzygwiazdkowe jednostki z 5. kategorii w końcu będą mogły dumnie zaprezentować swoją moc, która zdecydowanie przekracza 9000. Teraz będą po prostu wielkie.
Tylko na PC
- Na ekranie końca rozgrywki można teraz obejrzeć przedmioty! Wystarczy najechać kursorem na bohatera, żeby przyjrzeć się szczegółom.
- Opisy pełnych przedmiotów w Zbrojowni zawierają teraz ikonę i tytuł przedmiotu.
Mobilny kącik
- Poziom baterii urządzenia jest teraz widoczny w ciągu gry i poza grą.
- Opisy pełnych przedmiotów w Zbrojowni zawierają teraz ikonę i tytuł przedmiotu.
Zmiany rankingowe Hyper Roll
Przygotowaliśmy w trybie rankingowym Hyper Roll szereg zmian, które świetnie sprawdzą się w waszej wspinaczce do kręgu Fioletu, a jednocześnie zachowają konkurencyjną spójność kręgu Hiper!
- Pod koniec ostatniego tygodnia nieco dopaliliśmy waszą wspinaczkę w Hyper Roll. Dzięki temu powinna być ona o wiele prostsza dla graczy pnących się do Fioletu i przez Fiolet w górę.
- To dość miła sprawa, bo będziemy rozdawać nagrody w postaci emotek tym z was, którzy osiągną krąg Niebieski, Fioletowy i Hiper przed wprowadzeniem patcha 11.15.
- Nie przeprowadzimy twardego resetu kręgów Hyper Roll waz z nadejściem patcha 11.15. Zamiast tego wszyscy gracze, którzy dotarli co najmniej do kręgu Niebieskiego, zostaną umieszczeni w dolnych granicach kręgu Niebieskiego.
- Nagrody za Hyper Roll nadejdą w patchu 11.16 wraz z resztą nagród rankingowych za pierwszą połowę Osądu.
Data Zarania Ery Herosów i więcej!
Choć już teraz w obliczu nadchodzącej śródrotacji życzę wam wszystkiego najlepszego na waszej drodze na szczyt, chcę wam też podać kilka ważnych dat. Zaranie Ery Herosów pojawi się na PBE 7 lipca. Śródrotacja pojawi się na serwerach głównych wraz z patchem 11.15. Odbędzie się to 21 lipca w okolicach wczesnego popołudnia. Przepustka i zawartość sklepu aktywują się tego samego dnia, kiedy skończę już łoić trzecią kawę o godzinie 20:00 CEST (u mnie w PDT to dopiero 11:00!).
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego w sytuacji, gdy gracz miał aktywną cechę czarta i spaczył wrogą jednostkę przy pomocy Viego, jednostka ta po śmierci zawsze przywoływała swojego sobowtóra, nawet jeżeli sama nie miała cechy czarta.
- Nunu nie wyświetla już animacji pożarcia, gdy atakuje jednostkę z tarczą magii nałożoną przez Szpon Pułapkę (atak nie zadawał obrażeń właśnie ze względu na tarczę magii).
- Podwójna tęcza: Lux nie zadaje już dodatkowych obrażeń magicznych od swojej umiejętności więcej niż raz podczas jednego użycia, jeżeli uda jej się osiągnąć wystarczająco wysoką prędkość ataku.
- Dodatkowe obrażenia magiczne od umiejętności Lux są teraz poprawnie blokowane przez Szpon Pułapkę.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego poziom zdrowia Trundle’a mógł spaść poniżej 0, gdy kończyło się wzmocnienie nakładane przez Zniewolenie, co skutkowało nieśmiertelnym trollem do końca walki. Teraz jeżeli poziom zdrowia Trundle’a miałby spaść poniżej 0, to troll zginie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Kalista czasami przestawała atakować.