Ten gracz Jhina pokonał solo smoka w mniej niż sekundę. Jak to w ogóle możliwe?
W internecie pojawił się filmik, który przedstawia niesamowicie krótką walkę z Mountain Drakiem.
Gracze od czasu do czasu dzielą się z resztą społeczności nagraniami, na których widać niesamowicie szybkie przejmowanie różnych celów na mapie – czy to ekstremalnie intensywny split push, czy to zabijanie Barona solo dzięki nafeedowaniu lub specyficznemu buildowi. Tym razem nie było inaczej. Jeden z nich pochwalił się tym, że zrobił smoka samodzielnie praktycznie w ułamku sekundy. Jak tego dokonał?
Niesamowicie szybkie pokonanie smoka w pojedynkę
Na klipie opublikowanym przez WolfiousYT widać, jak Jhin czeka na zrespienie się Mountain Dragona. Smok po chwili przylatuje na mapę, ustawia się w wyznaczonym miejscu, po czym ginie tak szybko, że inni gracze nie nie zdążyli nawet zareagować.
Jak Jhin pokonał dragona aż tak szybko? Wszystko dzięki specyficznemu buildowi, na który zdecydował się autor filmu. Połączenie itemów takich jak Sorcerer Shoes, Essence Reaver, Navori Quickblades, Void Staff, Infinity Edge i Collectora pozwoliło mu zadać przeogromne obrażenia, które spowodowały, że smok padł praktycznie na jednego hita.
Lotosowe pułapki Jhina zwane Captive Audience (w polskiej wersji – Ująć Widownię), skalują się zarówno z obrażeniami od ataku, jak i mocą umiejętności, ale ponieważ zadają obrażenia magiczne po detonacji, konfiguracja itemów, na którą zdecydował się ten konkretny gracz, pozwalała pułapkom umieszczonym w jamie smoka zadać mu ponad 7500 obrażeń po jego pojawieniu się.
Po uruchomieniu Lotosowa Pułapka
o 35% wszystkich znajdujących się w niej wrogów na 2 sekundy, a następnie eksploduje, zadając obrażenia magiczne wszystkim pobliskim przeciwnikom. Bohaterowie niedawno trafieni, stwory oraz potwory otrzymują 65% obrażeń.
Autor filmu wyjaśnił, dlaczego zdecydował się właśnie na taki styl gry.
„Trap Jhin” to jedna z moich ulubionych i najfajniejszych konfiguracji. Skupia się na układaniu pułapek, które skalują się zarówno z obrażeniami od ataku, jak i mocą umiejętności, ale zadają obrażenia magiczne. Ability haste jest tutaj idealne, ponieważ można szybko ustawić więcej pułapek. Razem z Navori Quickblades za każdym razem, gdy trafisz krytycznie podstawowymi atakami (niestety, nie liczy się twój czwarty autoatak), czas odnowienia twoich podstawowych umiejętności zmniejszy się, co oznacza, że będziesz ustawiać trapy jeszcze szybciej. Jeśli połączysz to z dużą ilością krytów, jak i magicznej penetracji, będziesz zadawać naprawdę szalone obrażenia.
W tym buildzie autor doradził szybkie złożenie Obuwia Maga (które dają przebicie odporności na magię), a następnie skupienie się na kupieniu Essence Reaver (który daje ability haste, obrażenia i większą szansę na kryta), po którym zakupuje się Navori Quickblades. Po tym w zależności od tego, czy wróg ma sporo resistów – albo Blighting Jewel (składowa część Void Staffa), albo od razu Collectora.
Jeśli chodzi o runy, gracz polecił: Dark Harvest, Cheap Shot, Eyeball Collection i Ultimate Hunter, choć jak zaznaczył „wszystko tak naprawdę działa”. W drugim drzewku natomiast warto wybrać Manaflow Band i Transcendence lub Presence of Mind i Coup De Grace.