Reklama

Twój sklep w LoLu powinien zostać zmieniony? Gracze proponują rozwiązanie

League of Legends

Reklama

Gracze proponują zmiany w ograniczonym czasowo sklepie z promocjami na skiny.

Reklama


Zakładka „Twój sklep” pojawiła się kilka dni temu, ale nie jest niczym nowym. Praktycznie w każdym sezonie możemy spotkać ją przynajmniej kilkukrotnie. Standardowo oferuje sześć skórek za 1350 RP lub mniej w atrakcyjnych cenach.

Jednak czasami system nie spełnia naszych wymagań i daje nam mało ciekawe oferty. Zmian pragnie społeczność niezadowolona z indywidualnych przecen.

Sklep promocyjny

Z okazji kolejnego wydarzenia do 13 kwietnia możemy zdobyć kilka skinów do bohaterów, którymi graliśmy. System tworzący oferty wybiera postacie, jakie ostatnio pojawiały się w naszych rękach i przecenia wybrane do nich skórki. Często bywa tak, że albo dostaniemy mało atrakcyjne oferty, albo skiny do postaci, do których już mamy coś ciekawego.

Reklama

Taka sytuacja spotkała nawet nas. Z 6 ofert, tylko do Kai’Sy nie mam nowego stroju, a w związku z tym iż jestem kolekcjonerem, nic więcej mnie nie interesuje.

Oczywiście Riot wie, że społeczność często posiada wszystkie „ubranka” do swoich ulubieńców, dlatego taka forma sklepu jest przyjazny dla nich, ale Ci, co nie są zadowoleni, proponują dwa inne rozwiązania.

Pierwsze z nich uwzględnia w głównej mierze championy, do których nie mamy dodatkowej zawartości i to z nich wybiera nam skórki. Tutaj zyskają kolekcjonerzy, ale ucierpią mainy i OTP.

Drugie jest lepiej akceptowane przez komentujących i korzysta z tego samego systemu, co aktualny sklep. Jedyną różnicą jest to, że na samym początku losujemy 18, czyli trzy razy więcej postaci, lub skórek w trzech oddzielnych kolumnach. Po wszystkim mamy możliwość wyboru tej, która nam pasuje. Argument za tym rozwiązaniem jest taki, że firma zarobi, ponieważ więcej osób zdecyduje się na zakup.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama