Twórcy LoLa zdradzają, czy w 2024 roku tryb rotacyjne będą pojawiać się częściej
Riot odpowiedział na pytanie od graczy, które było związane z trybami gry w League of Legends.
Rotacyjne tryby gry od zawsze były świetnym dodatkiem do LoLa i odskocznią od grania na Summoner’s Rift. Masa fanów pokochała niektóre gamemode’y, jak m.in. URFa, One for All, Nexus Blitz czy Ultimate Spellbook.
Z czasem Riot zrezygnował z typowej rotacji trybów na rzecz wydarzeń z jednym konkretnym gamemode’em. Nie każdemu się takie rozwiązanie spodobało, więc fani zaczęli dopytywać, czy jest szansa, że rotacja powróci.
Tryby gry w League of Legends
Twórcy LoLa zorganizowali zadawanie pytań w ramach AMA (Ask Me Anything), więc fani mogli podpytać o różne nowości, reworki bohaterów, stan nowego sezonu i tak dalej.
Jeden z użytkowników Reddita poruszył temat rotacyjnych trybów gry, które jego zdaniem są świetnym dodatkiem do League of Legends, ale fakt, że w grze bywają postoje, gdzie nie ma niczego do wyboru poza Summoner’s Rift i Howling Abyss, bywa nieco przykry.
Czy jest jakaś szansa na wprowadzenie stałej rotacji trybów? Zamiast tego, jak jest teraz – zwykły tryb dostępny przez miesiąc, góra dwa, a potem przez długi czas zupełnie nic.
Moja grupa przyjaciół i ja prawie wyłącznie gramy w rotacyjne gamemode’y i bardzo chcielibyśmy móc robić to częściej.
Na powyższe pytanie odpisał Riot Cadmus:
W tym roku zwiększymy tempo dodawania trybów gry, zaczynając od URFa wydanego wraz z Księżycowym Nowym Rokiem 2024.
Chociaż nie mogę obiecać, że tryb będzie dostępny dosłownie w KAŻDEJ aktualizacji, spodziewaj się znacznie mniej przestojów niż w ciągu ostatnich kilku lat między RGM, Areną lub nowym trybem, który będzie dostępny dla Ciebie i Twoich znajomych!
Pozostaje więc mieć nadzieje, że deweloperzy dotrzymają swojego słowa i już niedługo będziemy mieć okazję znów zagrać w te tryby.