Twórcy przedstawiają nowy sposób wyświetlania emotek w LoLu. Będzie lepszy niż poprzedni?
Riot chce odświeżyć to, w jaki sposób emotki wyświetlają się w czasie gry.
Od wprowadzenia emotek do League of Legends minęło już sporo czas. Początkowo był to element, do którego niektórzy podchodzili bardzo sceptycznie. Z czasem jednak społeczność przyzwyczaiła się do wspomnianego dodatku i dziś w grze można spotkać setki przeróżnych emotek – czy to związanych z bohaterami, wydarzeniami, poziomem konta, osiągnięciami w kolejce rankingowej czy Małymi Legendami z TFT.
Twórcy postanowili nieco przyjrzeć się temu, jak emotki są wyświetlane podczas meczu. Uznali, że warto to poprawić i zaprezentowali graczom nowy system. Czy będzie lepszy niż ten, który aktualnie można spotkać w grze?
Nowy sposób wyświetlania emotek
Jeden z Rioterów zaprezentował na krótkim filmiku porównanie nowego i starego sposobu wyświetlania emotek podczas gry. Do krótkiego klipu pojawiło się następujące wyjaśnienie:
Musieliśmy zaktualizować emotki, aby działały w naszym nowym systemie interfejsu użytkownika. Poświęciliśmy trochę czasu na wprowadzenie zmian w logice ich wyświetlania.
- Po lewej – NOWY sposób w kolejce FIFO (first in, first out)
- Po prawej – STARY sposób
Zmiany nie są jeszcze zatwierdzone, więc dajcie nam znać, co myślicie. Może będziemy wstanie wprowadzić pewne poprawki.
Jak widać, nowy system polega na wyświetlaniu emotek w odpowiedniej kolejności – najstarsza, która pojawiła się jako pierwsza, zawsze znajduje się na pierwszym miejscu (póki nie zniknie). Nowy sposób ma być bardziej czytelny i mniej chaotyczny niż poprzedni. Co na to gracze?
Opinie są podzielone. Niektórzy uważają, że zmiana jest dobra i dzięki niej widać, jaka była kolejność wysyłania emotek przez graczy. Ci, którzy są do pomysłu nastawieni dość sceptycznie twierdzą, że taki sposób wyświetlania może być rozpraszający.
Jako że nie jest to jeszcze finalna wersja pomysłu, bardzo możliwe, że Riot weźmie pod uwagę krytyczne komentarze i dopracuje sposób wyświetlania tak, by nie był rozpraszający dla graczy.