Reklama

W której dywizji gracze LoLa najczęściej poddają mecze? Na jakim serwerze surrender jest najczęstszy?

League of Legends

Reklama

Jak wyglądają statystyki dotyczące ilości poddanych gier? Można się nieco zdziwić.

Reklama


Wiele osób wierzy, że w grach drużynowych powinno się walczyć do samego końca, ponieważ nie raz zdarzają się sytuacje, w których wygrywająca drużyna zrobi głupi błąd, przez co los meczu odwróci się do góry nogami.

Są też i tacy, którzy uważają, że granie, gdy wynik jest z góry przesądzony, to strata czasu i lepiej poddać tego typu mecz, by zacząć kolejny, który być może pójdzie lepiej.

Powody poddawania się bywają różne. Czasem robi się to, ponieważ jedna z osób wyszła z meczu lub ma duże problemy z internetem. Bywa też tak, że zwyczajnie jednej z drużyn poszło gorzej i przewaga wrogów jest miażdżąca.

Reklama

Jak wyglądają statystyki surrendera, jeśli chodzi o poszczególne dywizje w League of Legends? Czy ilość poddawanych gier rośnie wraz ze wzrostem rangi, a może jest zupełnie odwrotnie?

Kto poddaje się najczęściej?

Część osób zapewne obstawi, że najwyższe dywizje najczęściej poddają swoje gry. Jest to w pewnym sensie prawda, ponieważ jak się okazuje – Challenger zdecydowanie wygrywa pod tym względem. Zaskoczeniem może być jednak to, że gracze z Brązu częściej poddają gry od tych z Diamentu.

Według strony leagueofgraphs.com surrender jest też bardzo częsty na unrankedach, natomiast w Żelazie i Platynie pojawia się najrzadziej.

Czy częstotliwość surrendera zależy od serwera? Raczej nikogo nie zdziwi odpowiedź twierdząca, ponieważ nie od dziś wiadomo, że Koreańczycy znacznie częściej poddają swoje gry, w porównaniu do graczy z EUNE czy EUW. Jednak jak duża jest to różnica? Kto najrzadziej daje „tak”, gdy głosuje się za poddaniem meczu?

Jak widać, serwery RU i TR najrzadziej poddają swoje gry. Korea i Japonia zdecydowanie wygrywają w tym rankingu.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama