w

Wczesne koncepty umiejętności Nami z League of Legends. Postać mogła władać wielorybem

Jeden z Rioterów ujawnił, jak wyglądały wczesne koncepty umiejętności Nami.


Wielu bohaterów League of Legends na etapie projektowania prezentowało się zupełnie inaczej niż obecnie. W przypadku niektórych championów zmiany były tak wielkie, że wczesny projekt w ogóle nie przypominał ostatecznej wersji, np. Xayah i Rakan początkowo mieli być wampirami lub strzelać potężnym laserem.

Również Nami na etapie produkcji była inna niż ta, która później trafiła na Summoner’s Rift. Co prawda bohaterka nie zmieniła się o 180 stopni, jednak niektóre pomysły na jej umiejętności mogą zaskoczyć.

Wczesne koncepty Nami

Jeden z Rioterów – Alex Shahmiri – znany jako RiotAstryx, podczas przeglądania plików związanych z uniwersum League of Legends trafił na wczesne koncepty umiejętności Nami. Grafiki mocno go zaskoczyły, dlatego postanowił podzielić się nimi ze społecznością gry. Największy szok wywołało to, że bohaterka mogła mieć wieloryba.

ZOBACZ – Oficjalny zwiatun Yone prezentuje nowego bohatera League of Legends

Niedawno przeglądałem zawartość uniwersum League of Legends i odkryłem, że mieliśmy koncept, w którym Nami miała wieloryba… DLACZEGO TO NIE WESZŁO DO GRY?!

Od teraz będę mówił o niej Nami, The Whalecaller.

Rioter komentował również, że wyobrażał sobie wspomnianą umiejętność jako coś w rodzaju superumiejęności Fizza. Niestety nie wiadomo, jak dokładnie miała działać.