Wcześniejszy opis patcha 10.12 w LoLu. Szczegółowe zmiany postaci, czarów i smoków
Jak prezentują się zmiany bohaterów w patchu 10.12?
Opublikowano opis buffów i nerfów, jakie zostaną wprowadzone w patchu 10.12. Który z bohaterów zostanie osłabiony najbardziej? Kto dostanie największe wzmocnienie? Jak prezentują się zmiany systemowe, w tym m.in. odświeżenie niektórych szczelin żywiołów?
Szczegółowy opis buffów i nerfów w patchu 10.12
Zmiany systemowe
Clouf Rift
- Nowość: prędkość poruszania się w strefach szczeliny będzie zwiększona o 35%, kiedy jest się poza walką
- Nowość: pojawią się nowe roślinki dające wizje (Rozkwity Wróżbity) – po zewnętrznej stronie bramy bazy oraz w pobliżu tri-busha
Infernal Rift
- Nowość: pojawią się nowe wybuchowe roślinki (Wybuchowe Szyszki) – po zewnętrznej stronie bramy bazy oraz w pobliżu Grompa
Ghost Summoner Spell
- Prędkość poruszania zmniejszona 28-45 >>> 20-40%
- Usunięte: 2 sekundy początkowego przyspieszenia
- Cooldown zwiększony 180 >>> 210
- Nowość: po udziale w zabójstwie dodatkowe 4-7 sekund przyspieszenia
Guardian
- Zasięg zwiększony 175 >>> 350
- Warunki aktywacji zmienione: jakiekolwiek obrażenia >>> 75-200 obrażeń w ciągu 2,5 sekundy lub obrażenia typu lethal
- Tarcza zwiększona 70-150 >>> 80-200
- Usunięto dodatkową prędkość poruszania
Predator
- Cooldown zmniejszony 150-100 >>> 100-70
- Obrażenia 60-180 (+0,4 bonusowego AD)(+0,25 AP) >>> 30-90 (+0,2 bonusowego AD)(+0,1 AP)
- Usunięto cooldown na początku gry
- Dodatkowa prędkość ruchu: 67,5% zredukowana do 45% >>> przyśpiesza o 45% dodatkowej prędkości ruchu w czasie 1,5 sekundy podczas zbliżania się do wrogiego bohatera.
- Usunięto: kanałowa (manualna) aktywacja
- Nowość: runa zadaje dodatkowe obrażenia i kończy polowanie po kontakcie z wrogiem
- Czas trwania polowania: 15 >>> 10 sekund
Unflinching
- Generuje 10% tenacity i odporności na spowolnienie, które skalują się aż do 30%, kiedy zdrowie postaci spadnie poniżej 30%
Taste of Blood
- Dodano ikonę pozwalającą śledzić cooldown
Approach Velocity
- Generuje 7,5% prędkości poruszania podczas poruszania się w kierunku unieruchomionych/spowolnionych wrogów. Bonus zostaje podwojony, jeżeli ograniczenie ruchowe zostało nałożone przez nas
Nerfy
Varus
- AD zdobywane na poziom zmniejszone 3,11 >>> 3
- Współczynnik tAD na Q zmniejszony 1,1 (maksymalne naładowanie 1,65) >>> 1 (maksymalne naładowanie 1,5)
Yasuo
- Bazowe HP zmniejszone 523 >>> 490
- Wartość tarczy z pasywki zwiększona 110-510 >>> 130-530
- Cooldown W zwiększony 26-18 >>> 30-18
Cassiopeia
- Bazowe HP zmniejszone 575 >>> 560
- Bazowy pancerz zmniejszony 20 >>> 18
- Bazowa odporność na magię zwiększona 30 >>> 34
Fiddlesticks
- Obrażenia przeciwko minionom z W zmniejszone 60 >>> 50%
Trundle
- Prędkość poruszania na W zmniejszona 30-50 >>> 20-52%
ZOBACZ – Grafiki 3D Star Guardian Jinx i Ezreala. Ogromny nakład pracy i niesamowity efekt
Buffy
Volibear (hotfix 01.06)
- Prędkość poruszania na Q zwiększona 10-30 >>> 15-35%
- Bonusowe obrażenia z E zwiększone 60-180 (+7-13%) >>> 80-200 (11-15% maksymalnego zdrowia celu)
- Cap obrażeń z E przeciwko stworom zwiększony o 50 na wszystkich levelach
Akali
- Obrażenia Q zwiększone 25-125 (+65% tAD +60% AP) >>> 30-130 (+65% tAD +65% AP)
Senna ADC
- Generowanie dusz za zabójstwo 2 >>> 8,333%
- Mnożnik prędkości ataku zwiększony 0,2 >>> 0,35
Xayah
- Obrażenia na R zwiększone 100-200 >>> 125-375
Brand mid
- Mana przywrócona za zabicie podpalonego celu zwiększona 6-18 >>> 10-30
Viktor
- Mnożnik AP na autoataku z Q zwiększony 55 >>> 60%
- Mnożnik AP na tarczy z Q zwiększony 15 >>> 20% (wzmocnienie 24 >>> 32%)
Inne
Nowość: ekran ładowania oraz tablica wyników podczas Clasha będą pokazywały bannery drużynowe