Wcześniejszy szczegółowy opis patcha 12.4 w LoLu. Spore osłabienia Zeri i wiele więcej
Reklama
Jak dokładnie prezentują się zmiany przewidziane na nadchodzący do LoLa patch 12.4?
Reklama
Przyszedł czas na ujawnienie szczegółów dotyczących najbliższej aktualizacji z League of Legends – 12.4. Jeden z Rioterów zdradził konkretne wartości buffów i nerfów, jakie dotkną bohaterów.
Zgodnie z zapowiedziami, aż 11 championów otrzyma wzmocnienia. Dodatkowo Zeri, najnowsza postać na Summoner’s Rift, zostanie mocno osłabiona. Twórcy chcą też zmieniać przedmioty dla supportów tak, by wyrzucić postacie wsparcia z linii solo.
Opis nadchodzącego patcha
Wzmocnienia bohaterów
- Aatrox
- The Darkin Blade (Q)
- Mnożnik obrażeń za cele trafione mniejszym hitboxem zwiększony z 50% do 60%
- The Darkin Blade (Q)
- Illaoi
- Bazowe statystyki
- AS/Ratio: 0.571 >>> 0.625
- Mnożnik prędkości ataku zwiększony z 0,571 do 0,625
- Harsh Lesson (W)
- Obrażenia od maksymalnego zdrowia celu zwiększone z 2% za 100AD do 4% za 100 AD
- Bazowe statystyki
- Amumu
- Tantrum (E)
- Bazowa redukcja obrażeń umiejętności zwiększona z 2/4/6/8/10 do 5/7/9/11/13
- Tantrum (E)
- Ashe
- Enchanted Crystal Arrow (R)
- Prędkość przemieszczania się pocisku zwiększona z 1600 do 1500 + 200/s (max 2100)
- Enchanted Crystal Arrow (R)
- Lucian
- Piercing Light (Q)
- Koszt many zmniejszony z 50/60/70/80/90 do 48/56/64/72/80
- Piercing Light (Q)
- Kalista
- Bazowe statystyki
- Pancerz zwiększony z 21 do 24
- Bazowe statystyki
- Xayah
- Bladecaller (E)
- Mnożnik obrażeń krytycznych zwiększony z 0,5% do 0,75% za 1% szansy na trafienie krytyczne
- Bladecaller (E)
- Sett
- Bazowe statystyki
- HP na poziom zwiększone z 93 do 100
- Bazowe statystyki
- Rumble
- Bazowe statystyki
- Pancerz zwiększony z 31 do 36
- Bazowe statystyki
- Neeko
- Hitbox zmniejszony z 80 do 65
- Blooming Burst (Q)
- Obrażenia zadawane przez dodatkowe wybuchy zwiększone z 40/60/80/100/120 do 40/65/90/115/140
- Shapesplitter (W)
- Czas odnowienia zmniejszony z 20/19/18/17/16 do 16/15/14/13/12
- Nami
- Tidecaller’s Blessing (E)
- Obrażenia magiczne zwiększone z 20/35/50/65/80 do 25/40/55/70/85
- Tidecaller’s Blessing (E)
Reklama
Osłabienia bohaterów
- Zeri
- Burst Fire (Q)
- Obrażenia nienaładowanego ataku prawym przyciskiem myszy zmniejszone z 15-40 (+4% AP) do 10-25 (+3% AP)
- Mnożnik obrażeń przeciwko przeciwnikom z niskim HP z nienaładowanego prawego przycisku myszy zwiększony z 4 do 6
- Czas trwania spowolnienia z ataku prawym przyciskiem myszy zmniejszony z 1,5 do 1 sekundy
- Atak prawym przyciskiem myszy spowalnia teraz o 15-50% zamiast 14-50%
- Bazowe obrażenia zmniejszone z 10-30 do 9-25
- Bazowe obrażenia Q mogą teraz trafić krytycznie
- Nadmiarowa prędkość ataku przekształcana w AD zmieniona z 50% do 60% (70% wydajności do 84%)
- Ultrashock Laser (W)
- Czas odnowienia zwiększony z 10 do 13-9 sekund
- Spark Surge (E)
- Czas odnowienia zwiększony z 23-17 do 23-19 sekund
- Redukcja czasu odnowienia przy trafieniu atakiem lub umiejętnością zmniejszona z 1,5 do 1 sekundy
- Lightning Crash (R)
- Prędkość ataku zmniejszona z 30-40% do 30%
- Burst Fire (Q)
- Dr Mundo
- Bazowe statystyki
- AD na poziom zmniejszone z 4,2 do 3,5
- Maximum Dosage (R)
- Czas odnowienia zwiększony z 110/100/90 do 110 na wszystkich poziomach
- Bazowe statystyki
- Qiyana
- Royal Privilege (P)
- Przelicznik bonusowego AD zmniejszony z 55% do 40%
- Royal Privilege (P)
- Veigar
- Bazowe statystyki
- Pancerz zmniejszony z 23 do 21
- Pancerz na poziom zwiększony z 3,75 do 4
- Event Horizon (E)
- Czas odnowienia zwiększony z 18/16.5/15/13.5/12 do 20/18/16/14/12
- Bazowe statystyki
- Blitzcrank
- Bazowe statystyki
- Regeneracja HP zmniejszona z 8,5 do 7,5
- Bazowe statystyki
- Nunu & Willump
- Consume (Q)
- Leczenie na bohaterach zmniejszone z 80% do 60%
- Consume (Q)
Poprawki systemowe
- Support Item Sololane
- Przedmiot dla postaci wsparcia na alei solo
- Ograniczenie farmienia zwiększone z 4 minionów na minutę do 2 minionów na minutę przed 5 minutą gry. Później wartość wzrasta do 4 minionów
- Nagrody za dobijanie stworów przyznawane są teraz w zależności od tego, jak wiele przedmiotów zapewniających złoto znajduje się w każdym zespole
- Złoto za dobijanie stworów jest teraz o połowę mniejsze, kiedy w teamie znajdują się dwa lub więcej przedmioty dla supportów
- Czas dezaktywowania nagród za cele zmniejszony z 15 do 5 sekund
Reklama