Reklama

Wcześniejszy szczegółowy opis patcha 12.4 w LoLu. Spore osłabienia Zeri i wiele więcej

League of Legends

Reklama

Jak dokładnie prezentują się zmiany przewidziane na nadchodzący do LoLa patch 12.4?

Reklama


Przyszedł czas na ujawnienie szczegółów dotyczących najbliższej aktualizacji z League of Legends – 12.4. Jeden z Rioterów zdradził konkretne wartości buffów i nerfów, jakie dotkną bohaterów.

Zgodnie z zapowiedziami, aż 11 championów otrzyma wzmocnienia. Dodatkowo Zeri, najnowsza postać na Summoner’s Rift, zostanie mocno osłabiona. Twórcy chcą też zmieniać przedmioty dla supportów tak, by wyrzucić postacie wsparcia z linii solo.

Opis nadchodzącego patcha

Wzmocnienia bohaterów

  • Aatrox
    • The Darkin Blade (Q)
      • Mnożnik obrażeń za cele trafione mniejszym hitboxem zwiększony z 50% do 60%
  • Illaoi
    • Bazowe statystyki
      • AS/Ratio: 0.571 >>> 0.625
      • Mnożnik prędkości ataku zwiększony z 0,571 do 0,625
    • Harsh Lesson (W)
      • Obrażenia od maksymalnego zdrowia celu zwiększone z 2% za 100AD do 4% za 100 AD
  • Amumu
    • Tantrum (E)
      • Bazowa redukcja obrażeń umiejętności zwiększona z 2/4/6/8/10 do 5/7/9/11/13
  • Ashe
    • Enchanted Crystal Arrow (R)
      • Prędkość przemieszczania się pocisku zwiększona z 1600 do 1500 + 200/s (max 2100)
  • Lucian
    • Piercing Light (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 50/60/70/80/90 do 48/56/64/72/80
  • Kalista
    • Bazowe statystyki
      • Pancerz zwiększony z 21 do 24
  • Xayah
    • Bladecaller (E)
      • Mnożnik obrażeń krytycznych zwiększony z 0,5% do 0,75% za 1% szansy na trafienie krytyczne
  • Sett
    • Bazowe statystyki
      • HP na poziom zwiększone z 93 do 100
  • Rumble
    • Bazowe statystyki
      • Pancerz zwiększony z 31 do 36
  • Neeko
    • Hitbox zmniejszony z 80 do 65
    • Blooming Burst (Q)
      • Obrażenia zadawane przez dodatkowe wybuchy zwiększone z 40/60/80/100/120 do 40/65/90/115/140
    • Shapesplitter (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 20/19/18/17/16 do 16/15/14/13/12
  • Nami
    • Tidecaller’s Blessing (E)
      • Obrażenia magiczne zwiększone z 20/35/50/65/80 do 25/40/55/70/85

Reklama

Osłabienia bohaterów

  • Zeri
    • Burst Fire (Q)
      • Obrażenia nienaładowanego ataku prawym przyciskiem myszy zmniejszone z 15-40 (+4% AP) do 10-25 (+3% AP)
      • Mnożnik obrażeń przeciwko przeciwnikom z niskim HP z nienaładowanego prawego przycisku myszy zwiększony z 4 do 6
      • Czas trwania spowolnienia z ataku prawym przyciskiem myszy zmniejszony z 1,5 do 1 sekundy
      • Atak prawym przyciskiem myszy spowalnia teraz o 15-50% zamiast 14-50%
      • Bazowe obrażenia zmniejszone z 10-30 do 9-25
      • Bazowe obrażenia Q mogą teraz trafić krytycznie
      • Nadmiarowa prędkość ataku przekształcana w AD zmieniona z 50% do 60% (70% wydajności do 84%)
    • Ultrashock Laser (W)
      • Czas odnowienia zwiększony z 10 do 13-9 sekund
    • Spark Surge (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 23-17 do 23-19 sekund
      • Redukcja czasu odnowienia przy trafieniu atakiem lub umiejętnością zmniejszona z 1,5 do 1 sekundy
    • Lightning Crash (R)
      • Prędkość ataku zmniejszona z 30-40% do 30%
  • Dr Mundo
    • Bazowe statystyki
      • AD na poziom zmniejszone z 4,2 do 3,5
    • Maximum Dosage (R)
      • Czas odnowienia zwiększony z 110/100/90 do 110 na wszystkich poziomach
  • Qiyana
    • Royal Privilege (P)
      • Przelicznik bonusowego AD zmniejszony z 55% do 40%
  • Veigar
    • Bazowe statystyki
      • Pancerz zmniejszony z 23 do 21
      • Pancerz na poziom zwiększony z 3,75 do 4
    • Event Horizon (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 18/16.5/15/13.5/12 do 20/18/16/14/12
  • Blitzcrank
    • Bazowe statystyki
      • Regeneracja HP zmniejszona z 8,5 do 7,5
  • Nunu & Willump
    • Consume (Q)
      • Leczenie na bohaterach zmniejszone z 80% do 60%

Poprawki systemowe

  • Support Item Sololane
    • Przedmiot dla postaci wsparcia na alei solo
    • Ograniczenie farmienia zwiększone z 4 minionów na minutę do 2 minionów na minutę przed 5 minutą gry. Później wartość wzrasta do 4 minionów
    • Nagrody za dobijanie stworów przyznawane są teraz w zależności od tego, jak wiele przedmiotów zapewniających złoto znajduje się w każdym zespole
    • Złoto za dobijanie stworów jest teraz o połowę mniejsze, kiedy w teamie znajdują się dwa lub więcej przedmioty dla supportów
  • Czas dezaktywowania nagród za cele zmniejszony z 15 do 5 sekund
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej