w

Wukong otrzyma podwójne użycie ulta, opis całego reworka postaci

Riot Games

Społeczność nareszcie doczekała się zmian Wukonga.


Wiele miesięcy ciężkich prac, rozmów ze społecznością, nanoszenia poprawek i modyfikowania umiejętności. Wukong jest już gotowy, a teraz trafi na serwer testowy. Jak się zmienił?

Wukong odmieniony

Rozmowy z pracownikami Riotu na temat nowego Wukonga i potwierdzone prace nad nim trwały dobre kilka miesięcy. W tym czasie wszystko zostało zmienione kilkukrotnie, w pewnym momencie nawet wstrzymano aktualizację, aby chwilę później znów do niej powrócić. Nareszcie wiemy, co już na dniach będzie testowane na PBE.

Pełne dane Wukonga:

Symbol >>> oznacza zmianę statystyk, nowe są umieszczone po prawej stronie.

  • Bazowe statystyki:
    • MR: 32.1 >>> 28
    • Zdrowie 577.8 >>> 540
  • Umiejętność bierna:
    • Armor: 4/6/8 za każdego bohatera w pobliżu >>> 5+1/lvl
    • MR: 4/6/8 za każdego bohatera w pobliżu >>> usunięte
    • Dodano regenerację 1% maksymalnego zdrowia co 5 sekund
    • Bonus (Armor i regeneracja HP) zostaje zwiększona o 4x, kiedy trzech lub więcej bohaterów, jest w pobliżu
    • Sprawdzanie obecności wrogów 1s >>> 0.25
  • Q:
    • Dodatkowe Obrażenia: 10-130 (+0-40% AD) >>> 30-110 (+.7 BAD)
    • Dodatkowy zasięg: 125 >>> 75 – 175
    • Czas obniżania pancerza dla celu 3s >>> 4s
    • Koszt many: 40 >>> 30-50
    • Prędkość rzucania skaluje się z prędkością ataku
    • NOWOŚĆ: Kiedy Wukong lub jego klon zaatakują podstawowym atakiem / umiejętnością wroga, czas odnowienia Q zostanie zredukowany o 0.5s
  • W:
    • Dash o zasięgu 300 jednostek, który działa podobnie do Q Kindred i pozwala na przeskakiwanie małych ścian
    • Czas niewidzialności 1.5s >>> 1s
    • Klon nie zadaje już obrażeń obszarowych przy znikaniu
    • Czas odnowienia 18-10 >>> 22-14
    • Koszt many: 50-70 >>> 50
    • Klon naśladuje ataki i superumiejętność Wukonga, ale zadaje tylko 30%-70% obrażeń
      • Podstawowy Atak: Klon namierzy i zaatakuje ostatnio namierzony cel
      • Q: Wzmacnia następny atak klona
      • E: Klon otrzymuje dodatkową prędkość ataku
      • R: Klon zaczyna się obracać i podrzuca wrogów, którzy nie zostali jeszcze podrzuceni
    • Klon jest lustrzanym odbiciem Wukonga
    • Ataki z wież likwidują klona jednym uderzeniem
  • E:
    • Obrażenia: 65-205 (+.8 BAD) fizyczne >>> 80-260 (+1.0 AP) magiczne
    • Czas trwania bonusu do prędkości ataku: 4 >>> 5
    • Czas odnowienia: 8 >>> 10-8
    • Koszt many: 45-65 >>> 40-60
    • Dystans od jednostki, do której skacze Wukong 0 >>> 75
    • Dash podąża za celem, podobnie jak Q Lee Sina (prawdopodobnie zostanie to usunięte)
  • R:
    • Może zostać użyta dwa razy w przeciągu 7 sekund. Ponownie użycie nie podrzuca bohaterów, którzy zostali trafieni za pierwszym razem
    • Czas obracania się: 4s >>> 2s
    • Obrażenia na sekundę: 20-200 (+1.1 TAD) >>> 1.2 TAD +2.5-8.5% (+1%/100 AD) maksymalnego zdrowia
    • Prędkość ruchu podczas obracania się: 5-40% bazowany na czasie >>> 20/30/40% bazowany na poziomie umiejętności
    • Czas, po którym możemy anulować obracanie 1 >>> 5
    • Czas jednego obrotu 0.5s >>> 0.25s
    • Każdy obrót nakłada Conquerora
    • Zasięg ataku podczas obracania się: 175 >>> 50 – pozwala Wukongowi na dostanie się bliżej ofiary
    • Użycie innych umiejętności zatrzyma superumiejętność
    • Prędkość ataku z E resetuje się podczas obracania
    • Dodano ikonę informującą o tym, ile jeszcze pozostało nam czasu na obroty

Tarcza pasywna została usunięta z powodu braków środków na efekty wizualne i SFX. Być może kiedyś powróci, ponieważ podoba się Riotowi.

Zmiany są eksperymentalne i być może wkrótce, znów zostaną wycofane i wprowadzone zmienione ponownie po kilku tygodniach, a nawet miesiącach. Deweloperowi dalej nie podoba się umiejętność bierna, więc może doczekać się dodatkowych zmian.