Yuumi teleportująca się po mapie, stary błąd znów powrócił w nieco innej formie?
Dziwny błąd związany z teleportacją Yuumi.
Yuumi jest postacią, która wprowadziła do League of Legends całkowicie nową mechanikę, którą jest siadanie na sojuszniku. W związku z tym, jak to często bywa w produkcji Riot Games, wraz z nią pojawiły się błędy.
Chociaż deweloperzy starają się je regularnie łatać, to często po kilku miesiącach lub nawet latach pojawiają się ponownie. Tym razem prawdopodobnie również się tak stało, a Magiczna Kotka jest w stanie przemierzać mapę z zawrotną prędkością.
Yuumi przemierza mapę
W lutym 2021 roku Łowca Bugów – Vandiril – nagrał film pokazujący skaczącą po mapie niczym wystrzelona z katapulty Yuumi. Teleportowała się ona w losowe miejsca, często pod wieże przeciwnika lub nawet do środka fontanny. Działo się to w momencie opuszczania innego bohatera podczas ostatnich milisekund recallu lub umiejętności przemieszczającej championa na dłuższy dystans (jak ult Twisted Fate’a lub Tahm Kencha).
Kilka tygodni temu błąd powrócił i gracze znów zarejestrowali dezerterującą z pola bitwy kotkę, udającą się w stronę Nexusu przeciwnika.
Teraz zarejestrowano jeszcze inną anomalię. Yuumi nie teleportowała się w losowe miejsce, a przemierzyła całą mapę, aby ostatecznie zatrzymać się w krzaku przy ścianie. To skończyło się oddaniem złota wykorzystującemu okazję Kha’Zixowi.
Wytłumaczyć ten błąd jest naprawdę trudno. Z jakiegoś powodu gra uznała, że musi wrócić ona w miejsce poprzedniej lokalizacji w linii prostej do momentu wejścia na sojusznika. Być może mogłaby lecieć tak w nieskończoność, gdyby skutecznie drogi nie zablokowała ściana na końcu mapy.
Bug, chociaż mający duży wpływ na grę, trudno jest wykonać i zdarza się naprawdę rzadko. Nie zmienia to jednak zdania graczy, którzy uważają, że ten powinien zostać naprawiony i to raz na zawsze.