Zainteresowanie eventami w LoLu spadło? „Wszystkie są już jakieś nijakie” – piszą gracze
Gracze LoLa uważają, że nowe eventy różnią się tylko nazwami.
Riot już od kilku lat tworzy dla graczy trwające różnego rodzaju wydarzenia, eventy, które potrafią ciągnąć się całymi tygodniami. W tym czasie można wykonywać przygotowane misje i zgarniać ciekawe nagrody. Ponadto dla tych, którzy chcą zwiększyć swoją pulę nagród i misji, wszystko dostępne jest w ulepszonej wersji dzięki przepustce.
I to właśnie w tym momencie zaczyna pojawiać się pewien problem. Społeczność twierdzi, że wszyscy przyzwyczaili się do „wydarzeń”, które stały się już regularnością i szansą na darmowe skórki. Nie w tym już niczego wyjątkowego.
Eventy robią się nudne
Nowe interesujące tryby gry, misje rozwijające umiejętności, satysfakcjonujące nagrody i mile spędzony czas ze znajomymi. Ten opis nie dotyczy jednak League of Legends. Jeżeli chodzi o produkcję Riotu, gracze przyzwyczaili się do regularności wszelkich eventów na tyle, że nie zwracają już nawet na nie uwagi.
Coś, co pojawia się po meczu i raz na miesiąc za walutę, której nazwa regularnie się zmienia, można kupić kulę i wylosować odłamek skórki. Tak opisują nowe wydarzenia w LoLu gracze na Reddicie. Uważają oni także, że większość eventów oprócz Star Guardian mogłoby nazywać się tak samo, ponieważ te różnią się jedynie szatą graficzną.
- ZOBACZ – Darmowe skiny dla graczy LoLa, którzy będą się dobrze zachowywać. Jak podnieść sobie honor?
Twórcy nie dodają nowych trybów rozgrywki, jak miało to miejsce kiedyś i masowo produkują eventy, dopasowując je do nowych linii skórek. Oprócz tego fani zwracają także uwagę na nazwę tokenów.
Jako przykład poszedłem sprawdzić nazwę obecnego tokena, nazywa się on „Steel Valkyries 2022 Token”. To nazwa linii skórek, daty i typu obiektu. To dziwne, że mają cały dział artystyczny, który próbuje opowiedzieć historię za pomocą tej linii skórek, a nazwa przedmiotu, którego używasz do zakupu skórki wyłącznie w wydarzeniu, wygląda tak, jakby pochodziła z arkusza kalkulacyjnego – ale to jest obecnie standard.
Niektórzy porównują te eventy do tych w Fortnite. Epic Games swoim graczom organizuje je raz na jakiś czas, zazwyczaj kilka miesięcy i robią ogromne przedstawienie ze zmianami mapy, animacjami i nie tylko.
O to natomiast społeczności LoLa nie chodzi. Zwracają jednak uwagę, że powinny one odbywać się znacznie rzadziej i z większą ilością atrakcji, aby stały się wyjątkowe. Na ten moment wiele osób nie kupuje już nawet przepustek i nie zwraca uwagi na to, co dzieje się w kliencie.