w

Zeri z nowymi efektami. Szczegóły zmian, które w patchu 12.7 otrzymają Gwen, Wukong, Neeko i więcej

Riot Games

Riot testuje nowe zmiany balansu, które mają pojawić się w nadchodzącej aktualizacji.


Już niedługo do League of Legends ma trafić siódma już aktualizacja w tym sezonie. Zaplanowana została ona na środę 13 kwietnia, czyli już za nieco ponad tydzień. O wstępnych planach na jej zawartość już wiemy i opisane zostały w tym artykule.

Teraz na serwerze testowym pojawiło się kilka nowości dotyczących wcześniej opisanych przez Riot bohaterów. Co więc planują deweloperzy w nadchodzącym wielkimi krokami patchu?

Patch 12.7

Kilkanaście godzin temu na serwerze testowym pojawiły się zmiany kilku bohaterów oraz itemów:

  • Gwen,
  • Wukong,
  • Neeko,
  • Zeri,
  • Locket of the Iron Solari,
  • Infinity Edge,
  • Galeforce.

Mają one na celu zapewnienie balansu. Szczególnie ważne są ze względu na zbliżający się drugi najważniejszy turniej Mid Season Invitational 2022.

W miarę zbliżania się do MSI (Mid-Season Invitational), w nadchodzącym patchu skupimy się na zmianie dominujących postaci i dodaniu do mety kilku nowych, których w niej nie widzieliśmy. 

W związku z tym nadchodzą buffy między innymi Gwen oraz Wukonga. Oto jak się prezentuje wczesna wersja przeróbek na serwerze testowym:

  • Gwen
    • Skip ‘n Slash (E):
      • Zwrot czasu odnowienia po podstawowym ataku zwiększony z 50% do 60%.
    • Needlework (R):
      • Czas odnowienia zmniejszony z 120/100/80s na 100/90/80s.
  • Wukong
    • Crushing Blow (Q):
      • Czas odnowienia zmniejszony z 9/8.5/8/7.5/7s na 8/7.5/7/6.5/6s.
    • Warrior Trickster (W):
      • Czas odnowienia zmniejszony z 20/19/18/17/16s na 20/18/16/14/12s.
    • Nimbus Strike (E):
      • Obrażenia przeciwko potworom zwiększone z 150% na 180%.
      • Obrażenia AP zmniejszone z 100% na 80%.
  • Neeko
    • Shapesplitter (W):
      • Obrażenia zmniejszone z 50/70/90/110/130 na 50/80/110/140/170.
      • Prędkość ruchu zwiększona z 10/15/20/25/30 na 10/17.5/25/32.5/40.
  • Zeri
    • Prędkość ataku zwiększona z .568 na .598.
    • Burstfire (Q):
      • Aktywne obrażenia zmienione z [10/15/20/25/30 + 110% AD] na [6/7/8/9/10 + 110/112.5/115/117.5/120% AD].
    • Ultrashock Laser (W):
      • Obrażenia zmniejszone z [40/75/110/145/180 (+100% AD)(60%AP)] na [10/45/80/115/150 (+120% AD)(+70% AP)
    • Spark Surge (E):
      • [Nowość] „Jeśli Burst Fire trafi krytycznie, skraca czas odnowienia o dodatkowy czas”.
    • Lightning Crash (R):
      • [Nowość] „Jeśli Burst Fire trafi krytycznie, dodaje dodatkowy stack Overcharge”.
      • [Zmieniono] „Błyskawica może trafić krytycznie, ale nie nakłada efektów przy trafieniu.
  • Locket of the Iron Solari
    • Tarcza zmniejszona z 200-385 to 200-365.
  • Infinity Edge
    • Wartość przedmiotu zwiększona z 3400 na 3500
  • Galeforce
    • Czas odnowienia zwiększony z 90 na 110.

Na ten moment to wszystkie zmiany wprowadzone na PBE. Warto pamiętać, że jest to serwer testowy i ostatecznie mogą się różnić od wersji, która trafi do oficjalnej gry.

Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends