w

Blizzard zbiera baty za puszczanie reklam podczas najważniejszych teamfightów w Overwatch League. Powstaje już mnóstwo memów

Choć Overwatch League nie straciło na oglądalności, to jednak nie wszystko było takie super.


Od jakiegoś czasu w świecie Blizzarda utrzymywana jest równowaga. Na każdą dobrą wiadomość, jest też zła. Overwatch League nie straciło swojej widowni, a gracze przeżyli brak żetonów za oglądanie.

Natomiast nikt nie mógł zrozumieć, dlaczego w trakcie meczu podawane są reklamy. Praktycznie przy najważniejszych starciach.

Reklamy w Overwatch League

Chodzi tutaj głównie o jedną reklamę, która na tyle wbiła się w świadomość graczy, że powstało z nią już mnóstwo memów. Normalnie reklamy podczas turniejów LoLa, CS:GO, czy Fortnite są puszczane w trakcie przerw. Overwatch musi być inny. W efekcie reklamy były uruchamiane podczas meczów.

W tle słyszymy żywiołowy komentarz, a na ekranie wielka reklama Cheez It.

Gracze nie tylko nie przepuścili takiej okazji do narzekania (z resztą słusznego), ale także stworzyli masę memów.

Crunch Time from OverwatchLeague

Blizzard zdecydowanie musi odbić sobie brak wsparcia od Twitch, natomiast jak widać, odbija im się to czkawką.