Reklama

Klienci UPC dostali ofertę. Takie tam skromne 500 złotych drożej

Różne

Reklama

Jeżeli jesteście klientami UPC, to pewnie też dostaliście te SMS-y. Dziwne tam się rzeczy podziały.


Jakim cudem miałoby się to opłacać? No właśnie, trudno powiedzieć. Nawet biorąc pierwszą propozycję z brzegu i porównując ją z oficjalną stroną producenta. Dobra, ale o co w ogóle chodzi.

Play wysłało do klientów UPC specjalne SMS-y, w których za pomocą ofert na telewizory zachęcają do przejścia na Play.

Reklama

Serio. Powołano do życia specjalną stronę  z telewizorami.

Coś tu jest nie ten tego

Reklama

I niby spoko, oferta z tańszym telewizorem, przynajmniej tak mówią wszystkie komunikaty. Weźmy pierwszy telewizor z brzegu. Abonament bez limitu plus telewizor albo nawet sam telewizor.

Cena urządzenia, która jest podana na dole, to 2449 zł. W podsumowaniach, gdy przejdziemy dalej, również jest taka cena. Finalnie podsumowanie tych dwóch ofert to 152 złote przez 24 miesiące. Szybka matematyka i wychodzi 3648 zł.

No i dobra, ma to sens, przecież telewizor jest tańszy. Tyle że strona Samsunga pokazuje ten sam telewizor za 2299 zł. Taniej o 150 złotych, niż chce Play za sam telewizor bez niczego.

Podobnie jest w przypadku innych telewizorów. Jest sobie ten telewizor, w Play 2599 zł:

W sieci znajdziecie oferty już od 1700 złotych, ale z bardziej zaufanego sklepu jest za 2099 zł. 5 stów taniej.

Play ma dobry pomysł, by zachęcić klientów do przechodzenia za sprawą tańszego sprzętu. Tylko najpierw ten sprzęt musiałby być faktycznie tańszy.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej