Klienci UPC dostali ofertę. Takie tam skromne 500 złotych drożej
Jeżeli jesteście klientami UPC, to pewnie też dostaliście te SMS-y. Dziwne tam się rzeczy podziały.
Jakim cudem miałoby się to opłacać? No właśnie, trudno powiedzieć. Nawet biorąc pierwszą propozycję z brzegu i porównując ją z oficjalną stroną producenta. Dobra, ale o co w ogóle chodzi.
Play wysłało do klientów UPC specjalne SMS-y, w których za pomocą ofert na telewizory zachęcają do przejścia na Play.
Serio. Powołano do życia specjalną stronę z telewizorami.
Coś tu jest nie ten tego
I niby spoko, oferta z tańszym telewizorem, przynajmniej tak mówią wszystkie komunikaty. Weźmy pierwszy telewizor z brzegu. Abonament bez limitu plus telewizor albo nawet sam telewizor.
Cena urządzenia, która jest podana na dole, to 2449 zł. W podsumowaniach, gdy przejdziemy dalej, również jest taka cena. Finalnie podsumowanie tych dwóch ofert to 152 złote przez 24 miesiące. Szybka matematyka i wychodzi 3648 zł.
No i dobra, ma to sens, przecież telewizor jest tańszy. Tyle że strona Samsunga pokazuje ten sam telewizor za 2299 zł. Taniej o 150 złotych, niż chce Play za sam telewizor bez niczego.
Podobnie jest w przypadku innych telewizorów. Jest sobie ten telewizor, w Play 2599 zł:
W sieci znajdziecie oferty już od 1700 złotych, ale z bardziej zaufanego sklepu jest za 2099 zł. 5 stów taniej.
Play ma dobry pomysł, by zachęcić klientów do przechodzenia za sprawą tańszego sprzętu. Tylko najpierw ten sprzęt musiałby być faktycznie tańszy.