Reklama

Nie tylko Wy macie z tym problem w UPC. Klienci sami się ostrzegają

Różne

Reklama

Jeżeli macie tego typu problemy, to spokojnie, nie jesteście sami. Z drugiej strony UPC czy raczej w tym momencie Play mówi, że u nich wszystko jest okej.


UPC na pewno miało swoje problemy, natomiast w większości przypadków było po prostu pewniakiem. Po połączeniu się z Play pojawiły się kwestie, którymi wcześniej nie trzeba było się przejmować.

Do UOKiK wpłynęło kilkanaście skarg, które zdają się pokrywać z tym, co piszą klienci na osobnych grupach. Według Play wszystko jednak działa wyśmienicie. Brak wybranych kanałów to ponoć nie jest problem.

Z czym mają być kłopoty?

Reklama

Są takie trzy rzeczy, na które ludzie się skarżą. Przede wszystkim miała spaść jakość usług. To trudno zweryfikować, natomiast faktycznie niektórzy pisali o częstym rozłączeniu się urządzeń od sieci – to jednak może być problem z routerem. Tyle że jego wymiana na nowszy model niekoniecznie w UPC wchodzi w grę. Konsultanci będą przekonywać do przejścia już do UPC.

Reklama

I tu pojawia się druga kwestia, czyli rozbieżność tego, co mówili konsultanci Play a UPC. Często można było usłyszeć jedno od UPC, drugie od Play. I nijak to do siebie pasowało. Dopiero pisemna informacja na maila załatwiała sprawę i była swego rodzaju zabezpieczeniem.

Trzecia rzecz to dostępność kanałów. Klienci Play, którzy zdecydowali się przejść z UPC, nadal nie mogą oglądać takich kanałów. Ostatnia kwestia to oferty promocyjne. Wielu ludzi korzystało z ofert promocyjnych, których dzisiaj po prostu nie ma. Są niedostępne, nie wchodzą kompletnie w grę.

Nie wiadomo, czy Play zostanie ukarane, natomiast na pewno UOKiK teraz będzie rozpatrywał skargi i decydował, co dalej. Tyle że nie ma tego aż tak dużo. Łącznie do urzędu miało wpłynąć kilkanaście skarg. Ale wiadomo, mało komu chce się angażować na tyle, by aż wysyłać skargi.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej