Nie tylko Wy macie z tym problem w UPC. Klienci sami się ostrzegają
Jeżeli macie tego typu problemy, to spokojnie, nie jesteście sami. Z drugiej strony UPC czy raczej w tym momencie Play mówi, że u nich wszystko jest okej.
UPC na pewno miało swoje problemy, natomiast w większości przypadków było po prostu pewniakiem. Po połączeniu się z Play pojawiły się kwestie, którymi wcześniej nie trzeba było się przejmować.
Do UOKiK wpłynęło kilkanaście skarg, które zdają się pokrywać z tym, co piszą klienci na osobnych grupach. Według Play wszystko jednak działa wyśmienicie. Brak wybranych kanałów to ponoć nie jest problem.
Z czym mają być kłopoty?
Są takie trzy rzeczy, na które ludzie się skarżą. Przede wszystkim miała spaść jakość usług. To trudno zweryfikować, natomiast faktycznie niektórzy pisali o częstym rozłączeniu się urządzeń od sieci – to jednak może być problem z routerem. Tyle że jego wymiana na nowszy model niekoniecznie w UPC wchodzi w grę. Konsultanci będą przekonywać do przejścia już do UPC.
I tu pojawia się druga kwestia, czyli rozbieżność tego, co mówili konsultanci Play a UPC. Często można było usłyszeć jedno od UPC, drugie od Play. I nijak to do siebie pasowało. Dopiero pisemna informacja na maila załatwiała sprawę i była swego rodzaju zabezpieczeniem.
Trzecia rzecz to dostępność kanałów. Klienci Play, którzy zdecydowali się przejść z UPC, nadal nie mogą oglądać takich kanałów. Ostatnia kwestia to oferty promocyjne. Wielu ludzi korzystało z ofert promocyjnych, których dzisiaj po prostu nie ma. Są niedostępne, nie wchodzą kompletnie w grę.
Nie wiadomo, czy Play zostanie ukarane, natomiast na pewno UOKiK teraz będzie rozpatrywał skargi i decydował, co dalej. Tyle że nie ma tego aż tak dużo. Łącznie do urzędu miało wpłynąć kilkanaście skarg. Ale wiadomo, mało komu chce się angażować na tyle, by aż wysyłać skargi.