Play wysyła maile do klientów UPC. Zaczyna się
Jeżeli odwlekaliście zmiany, to lepiej się zainteresować. Play wysłał do klientów UPC specjalną informację.
Play informował o tym od kilku miesięcy, więc większość klinetów powinna mieć to już zrobione. Nadal jednak wiele osób nie ogarnęła zmiany, ale z nowych komunikatów wynika tyle, że w sumie nic nie trzeba robić.
Tyle trąbienia, a tu prosta informacja z tym, co dalej. Jedyne, co można sobie zrobić, to zmienić te rzeczy w ustawieniach i dodać jakiś numer telefonu, choć i to wydaje się zbędne.
I przy okazji 1 października 2024 roku zmieni się adres email, z którego będziecie dostawać faktury. Nie jest to nic niezwykłego.
Co tam się zmienia?
Nadal chodzi o ten nieszczęsny sposób logowania. Play wysyła do klientów UPC notkę, że zaczyna proces zmian. Jeżeli w Moje UPC macie te pola na „Wymaga uwagi”, to lepiej to zrobić.
Play wysyła takie maile, tylko niewiele z nich wynika. Tzn. normalny człowiek w ogóle to oleje, bo jest to tak dziwnie napisane, że szkoda tego czytać. Albo zmieńcie sobie te dane logowania na Moje UPC, albo czekajcie, aż system sam to zacznie wymuszać.
„Jezu, co oni znowu chcą” to chyba najczęściej pojawiająca się reakcja. Będzie wyglądać tak, że zalogujecie się starym sposobem, potem trzeba będzie podać numer klienta (macie na mailu, wyszukajcie sobie Play), potem Pesel i numer telefonu. Ten numer chyba nie musi być tym głównym na danej usłudze.