To w UPC też przestało działać. Operator nie zamknął tylko salonów
UPC powoli zwijało żagle już wcześniej. Salony, które powoli się zamykają i przekształcają, to jeden z ostatnich ruchów.
UPC kiedyś całkiem sprawnie odpowiadało i odpisywało na różnego rodzaju problemy. Dzisiaj, jeżeli macie jakiś problem, to jesteście zmuszeni udać się do salonu, ewentualnie zadzwonić na infolinię.
Jako pierwsza upadła tak naprawdę społeczność UPC, czyli specjalne miejsce, gdzie ludzie wymieniali się doświadczeniami. Coś w stylu forum działało, ale najwyraźniej nie tak, jak chciało tego samo UPC. W 2020 roku kompletnie to zamknięto.
A dalej poszły media społecznościowe
Media społecznościowe, jakimi operowało UPC, zamarły w sumie stosunkowo niedawno. Są to istne cmentarzyska komentarzy ludzi, którzy szukają jakiejś pomocy ze strony UPC odnośnie ich umów, problemów technicznych etc.
Twitter był prowadzony stosunkowo długo, bo do stycznia tego roku. Inaczej z Facebookiem. Profil zmienił nazwę i przestał publikować nowe treści jeszcze w 2022 roku.
Sam Facebook przypomina bardziej tablicę zażaleń, gdzie ludzie co kilka dni piszą o awarii, tym, że coś nie działa etc. Wiadomo, że jak wszystko jest okej, to mało kto pisze, więc w sumie jest to ponad tysiąc komentarzy, które w jakiś sposób uderzają w UPC.
UPC zamknęło wszelkie media, którymi dało się skontaktować z siecią czy uzyskać pomoc stricte od innych ludzi. Teraz zostaje infolinia, czat z konsultantami lub wybranie się do operatora bezpośrednio.
Czy to dobre, czy złe – oczywiście zależy dla kogo. Nadal funkcjonują i dobrze radzą sobie różne fora tematyczne, gdzie ludzie znajdują rzeczywiście pomoc od innych.
Po popularności tematu poświęconego UPC widać, że nadal wiele ludzi szuka porad od innych, jeszcze przed kontaktem z operatorem.