UPC może i miało taką opcję, ale obecnie nie działa. Klienci zaskoczeni
Niekiedy trafiają do nas przedziwne historie, które początkowo wydają się niemożliwe. A jednak.
To, że czasem dzwoni UPC, czasem Play, czasem w ogóle jakiś zewnętrzny podmiot i jest tam problem z przekazywaniem informacji, to wiedzą chyba wszyscy. Co jednak powiecie na to, że na stronie Play jest pewien formularz, jest opcja, ale koniec końców okazuje się, że to nie działa?
To pokazuje, że przy każdej operacji na swoim koncie serio trzeba się kontaktować z operatorem i dopytywać, czy na pewno daną rzecz da się zrobić. Może się okazać, że mimo dostępnych formularzy coś sprawi Wam więcej problemów, niż byście się spodziewali.
Niby tak, ale jednak nie
Będziecie chcieli kiedyś przenieść swoje usługi na innego użytkownika? W teorii jest to możliwe, o czym pisze jeden z użytkowników serwisu X:
Play ma gotową stronę pod przeniesienie usług. Jakby tego było mało, ma też do pobrania formularze.
Najwyraźniej ktoś po prostu wszystko przepisywał na Play i dalej nie zostało to uzgodnione wyżej. Samo Play na to odpowiedziało, pisząc, że rzeczywiście nie ma takiej możliwości.
To nie jest pierwsza osoba, która ma ten problem. Jeżeli chcecie przepisać umowę na inną osobę, to mimo dostępnych formularzy nie ma takiej opcji. Przynajmniej tak wynika z obecnych informacji od Play.