Reklama

UPC wzywa klientów do salonów

Różne

Reklama

UPC w części przypadków, z powodu znanego chyba tylko Play, wzywa klientów do salonów, by ci zjawili się stacjonarnie.


Nie wiadomo, jakiej ilości osób to dotyczy, ale można sobie wyobrazić, że jest to dość upierdliwa sprawa. Niby nie wymaga to jakiegoś wielkiego poświęcenia, ale rzeczywiście trzeba zarezerwować sobie czas.

Play pokazuje niektórym klientom UPC, że muszą się zjawić w salonie Play i potwierdzić swoje dane. Ma to związek ze zmienionym sposobem logowania.

Reklama

Nawet jak nic się nie zmieniło

Reklama

Trudno powiedzieć dlaczego, ale część osób widzi na stronie logowania do dawnego „Moje UPC” komunikat o tym, że muszą się pojawić w salonie, by potwierdzić dane. Nawet jeżeli te nie uległy żadnej zmianie.

Nie wiadomo dlaczego, nie wiadomo jakim kluczem jest to wybierane. Play już zdążyło na to odpowiedzieć, ale niewiele wynika z tej odpowiedzi:

Każdy się domyśla, że ma to związek ze zmianą sposobu logowania, natomiast podpowiedzią może być tutaj wiadomość o NIP-ie, czyli rozwiązaniach raczej firmowych.

Czy tak jest, tego do końca nie wiadomo. Przygotujcie się jednak, że wyskoczy Wam monit o tym, żeby udać się do salonu Play.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej