Reklama

Jedna z dziwniejszych dram. Ekipa nakazała usunąć profil psa, pomógł Friz, a inny pies dostał bana

Rozrywka

Reklama

To jedna z dziwniejszych akcji, jaka ostatnio miała miejsce na polskim Youtube.

Reklama


Od jakiegoś czasu w sieci jest moda na to, by zakładać profile różnych psów czy kotów danych youtuberów, tworząc pod ich nazwami przeróżny content. Jedni się na tym wybijają, o innym się kompletnie zapomina. Profile te nie są powiązane z danym influ lub grupą, żyją własnym życiem.

Jednym z najgłośniejszych profili tego typu były „Chmurka” i „Burza”. Profile te odnosiły się do psów, które posiada Friz i Wersow. Te nazwy zresztą potem stały się nazwami lodów Ekipy.

Reklama

Profil Chmurki zaczął mocno rosnąć, tworząc wokół siebie dedykowaną społeczność. Twitter polubił jednocześnie bardziej heheszkowe spory pomiędzy Chmurką a Burzą – profilem drugiego psa.

Ekipa interweniuje

Kilkadziesiąt godzin temu profil poinformował o planowanym zakończeniu działalności. Jak się potem okazało, osoba zakładająca profil zwróciła się do Ekipy z pytaniem, czy ta nie ma nic przeciwko istnieniu takiego profilu. Jeżeli ktoś sobie zadaje w tym momencie pytanie „who cares”, to wpis na ten temat zrobił już blisko 650 tysięcy zasięgu.

Konkretny dział, prawdopodobnie PR Ekipy, w odpowiedzi na pytanie poprosił, by profil został usunięty. Co ciekawe, Friz o tym nie wiedział, nie zostało to z nim skonsultowane. Ktoś więc wydał decyzję, nie pytając ani Friza, ani Wujka Łukiego.

Friz „ugadał”, że profil może zostać, sam Karol napisał na Twitterze, że według niego publikowany tam content to „złoto”. I tu następuje zwrot akcji. Bana dostaje drugie konto – „BurzaWersow”, tworzące inny content, już jako pies Burza.

Z informacji, jakie są dostępne, wiadomo, że konto zostało zbanowane niezależnie od Friza czy Ekipy. Chodziło o naruszenie regulaminu, prawdopodobnie na poprzednich kontach.

Profili tego typu zapewne teraz pojawi się jeszcze więcej, widać bowiem, że budzi to zainteresowanie. Tylko czekać na profile kolejnych pupili influ.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej