Reklama

Kanał Zero chwali się wyświetleniami. Jest tylko jeden problem

Rozrywka

Reklama

Kanał Zero jest obecnie jednym ze zdecydowanie najmocniejszych kanałów na polskim Youtube.


Krzysztof Stanowski w swoich mediach społecznościowych udostępnia grafiki pokazujące, jak dobrze radzi sobie Kanał Zero. Wyświetlenia te faktycznie robią spore wrażenie.

Reklama

Niektórzy są jednak dość sceptyczni, jeżeli chodzi o podawanie ogólnych odsłon. Dlaczego? Nie wszystkie one pochodzą ze zwykłych materiałów. Całkiem sporo KZ zawdzięcza formie Shortów.

Tak to wygląda naprawdę

Reklama

Oczywiście, obecne wyświetlenia Kanału Zero sprawiają, że jest on w ścisłej czołówce polskiego Youtube’a. Natomiast nie jest tak, że te ponad 25 milionów odsłon zrobiły tylko i wyłącznie zwykłe filmy.

Ostatnie 28 dni to 29 milionów wyświetleń z normalnych filmów i ponad 14 milionów wyświetleń z formy Shorts.

Czy to coś zmienia? Całkiem sporo. Shorty to kompletnie inna kategoria, niżeli zwykłe filmy. Inne zarobki, inny algorytm, wręcz kompletnie inna publika. Nadal jednak w obrębie jednej platformy, więc w czystej teorii wszystko się zgadza.

Każdy youtuber podaje całkowitą liczbę odsłon uwzględniającą formę Shortów. Nie jest to nic niezwykłego. Fakt faktem, że wyświetlenia wielu osób byłyby o wiele mniejsze, gdyby nie liczyć tych krótkich filmików.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej