Kanał Zero chwali się wyświetleniami. Jest tylko jeden problem
Kanał Zero jest obecnie jednym ze zdecydowanie najmocniejszych kanałów na polskim Youtube.
Krzysztof Stanowski w swoich mediach społecznościowych udostępnia grafiki pokazujące, jak dobrze radzi sobie Kanał Zero. Wyświetlenia te faktycznie robią spore wrażenie.
Niektórzy są jednak dość sceptyczni, jeżeli chodzi o podawanie ogólnych odsłon. Dlaczego? Nie wszystkie one pochodzą ze zwykłych materiałów. Całkiem sporo KZ zawdzięcza formie Shortów.
Tak to wygląda naprawdę
Oczywiście, obecne wyświetlenia Kanału Zero sprawiają, że jest on w ścisłej czołówce polskiego Youtube’a. Natomiast nie jest tak, że te ponad 25 milionów odsłon zrobiły tylko i wyłącznie zwykłe filmy.
Ostatnie 28 dni to 29 milionów wyświetleń z normalnych filmów i ponad 14 milionów wyświetleń z formy Shorts.
Czy to coś zmienia? Całkiem sporo. Shorty to kompletnie inna kategoria, niżeli zwykłe filmy. Inne zarobki, inny algorytm, wręcz kompletnie inna publika. Nadal jednak w obrębie jednej platformy, więc w czystej teorii wszystko się zgadza.
Każdy youtuber podaje całkowitą liczbę odsłon uwzględniającą formę Shortów. Nie jest to nic niezwykłego. Fakt faktem, że wyświetlenia wielu osób byłyby o wiele mniejsze, gdyby nie liczyć tych krótkich filmików.