Kiedyś polska streamerka, teraz youtuberka zatrzymała Twitcha swoim testem strojów
Swego czasu zrobiła to Mamiko, teraz Natsu. Efekt ten sam. Wiele osób z polskiego Twitcha chętnie oglądało kobiecą kolekcję.
W ogóle przepiękne, że widzowie zaznaczyli ten „najważniejszy” moment filmu. Jeżeli nie wiecie, to istnieją dodatki, w których widzowie mogą sami zaznaczać reklamy czy właśnie te momenty, których wszyscy szukają.
Co jest w tym fragmencie? Cóż, można się domyślać. Natomiast faktycznie u Natsu tak samo streamerzy, jak i streamerki oglądały prezentację jej kolekcji. Oczywiście mało kto w ogóle zwracał uwagę na to, co mówi sama Natsu.
Czarny kwadrat to Natsu, ale żeby algorytm nie złapał, to wiadomo. Potem będzie całość, spokojnie. Podobnie sprawa miała się z Mamiko. Ta zrobiła test legginsów, który był oglądany przez większość polskiego Twitcha.
Podobnie z Natsu
Natsu tak naprawdę prezentowała swoją kolekcję bikini. Ten moment, który został zaznaczony, odnosi się do odwrócenia się przez Natalię tyłem. (Trzeba kliknąć dwukrotnie:)
Te stroje od razu powędrowały chyba na wszystkie możliwe Discordy, które lubują się w tego typu rzeczach. Podobnie na Reddicie. Przeszło to potem oczywiście na Twitcha i trudno się dziwić.
Pełny film z nową kolekcją zdobył ponad 100 tysięcy wyświetleń. W komentarzach głównie widać propsy, choć znalazły się też odklejone komentarze:
Trochę to zabawne widzieć, że nagle pomiędzy oglądaniem kolejnych odcinków commentary wskazuje na tych popularnych streamach test strojów, ale no jest jak jest.
Na Twitterze wiesz szybciej – KLIK.