Orange przeprasza za reklamę o nadużyciach polskich youtuberów
Orange chciało wykorzystać sytuację wokół polskiego Youtube’a, ale coś im nie poszło.
Orange nie jest jedyną firmą, która chciała promować w jakiś sposób swoje usługi, czy produkty przy okazji całej tej afery. Było kilka firm, które w mniej, lub bardziej udany sposób o to zahaczały. Orange natomiast samo doszło do wniosku, że trochę przesadzono.
Choć w teorii nie spłynęło tam jakoś wiele negatywnych opinii, to jednak Orange w komunikacie dla serwisu Telepolis postanowiło przeprosić.
Orange przeprasza
Orange stwierdziło, że w odpowiedzi na negatywne głosy zwyczajnie usunie tę reklamę i przeprosi. Same przeprosiny są raczej „na luzie”. Wygląda to tak, jakby po prostu dział marketingu niekoniecznie to przemyślał.
Przepraszamy za niefortunną reklamę.
Wycofamy ją możliwie szybko. Czasami marketingowcy potrafią przesadzić i tak się stało w tym przypadku. Sprawą od etycznej strony zajmiemy się wewnętrznie.
Cy faktycznie Orange zamknie się tym wewnętrznie, czy zakończy się przykładowo na jednym mailu z pouczeniem? Tego nie wiadomo. Na pewno dział marketingu miał gorąco w momencie, gdy zaczęły spływać niekoniecznie pozytywne opinie o tym ruchu.