Reklama

Popularne w Polsce rozszerzenie do Chrome robiło Wam w przeglądarce prawdziwy młyn

Rozrywka

Reklama

Chrome usunęło kilkadziesiąt rozszerzeń, które miały miliony pobrań. Jeżeli je macie, to lepiej się ich pozbyć.


Często może się okazać, że beznadziejnie głupie reklamy na różnych stronach to wcale nie efekt Google, a dodatków do przeglądarki, które po cichu wyświetlają Wam abstrakcyjnie złe i szkodliwe reklamy.

Tak było w tym przypadku. Chrome usunęło kilkadziesiąt dodatków, z których ten najpopularniejszy był także często pobierany w Polsce. Służył głównie osobom oglądającym Youtube, które nie chciały oglądać reklam.

To koniec z tymi dodatkami

Reklama

Te dodatki działały i faktycznie spełniały swoją rolę. Dlatego były tak skuteczne. Autoskip, czyli dodatek automatycznie naciskający opcję „pomiń” na Youtube został pobrany ponad 9 mln razy. Przy okazji wyświetlał ludziom swoje własne reklamy.

Reklama

Podobnie było z innymi popularnymi dodatkami. Wiele z nich bazowało na rzeczach związanych z reklamami, ale i nie tylko:

  • Soundboost – blisko 7 mln pobrań
  • Crystal Ad Block – 6.8 mln pobrań
  • Brisk VPN – 5.6 mln pobrań
  • Clipboard Helper – 3.5 mln pobrań
  • Maxi Refresher – 3.5 mln pobrań

Jeżeli z czegoś korzystacie, to lepiej to usunąć. Dodatkowo przejrzyjcie listę rozszerzeń i sprawdźcie, czy coś przypadkiem nie straciło wsparcia od Chrome. Może się okazać, że widzicie w przeglądarce dziwne rzeczy, bo macie zainstalowany jakiś dodatek, który oprócz normalnej funkcji ma też tę drugą, niekoniecznie pożądaną.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej