Reklama

To koniec jednej z federacji, która miała odnieść sukces. Kamerzysta, czy Kruszwil nic nie dali

Rozrywka

Reklama

Jak ogłoszenie o rezygnacji zmienić w sukces? Wystarczy być agencją marketingową.


W pewnym momencie na polskim rynku wydarzeń opartych o system PPV było wiele pomysłów, federacji, gal. Każdy się prześcigał w tym, jak zrobić lepsze show i wyróżnić się na tle pozostałych. W tym wszystkim było wydarzenie, które nosiło nazwę „Live Game”.

Wiele osób już nie pamięta – to nie były te „karty”, a wydarzenie inspirowane Squid Game. Do promocji wzięto Kruszwila, czy Kamerzystę. Wydarzenie miało się opłacać samo za sprawą zbiórki. Stała za tym agencja, która w pewnym momencie wycofała się ze współpracy z tą dwójką dość kontrowersyjnych influ, ale niewiele to już zmieniło.

Reklama

Następnej edycji nie będzie

Reklama

Gdyby istniały jakieś osoby, które czekały na kolejną edycję, to tych nie będzie. W oświadczeniu czytamy, że powodem jest spadek zainteresowania i zmiany na rynku PPV. Dzięki nazwaniu tego „turniejem”, organizator chwali się, że było to największe do tej pory wydarzenie w Polsce w systemie PPV.

Ogólnie samo oświadczenie o rezygnacji jest bardziej sposobem na promocję agencji, która wpadła na tak genialny pomysł, jak stworzenie serwisu społecznościowego. Tak, pod koniec 2022 roku.

Wiele z tych gal po prostu zniknęło, bo specjalnych oświadczeń. Tutaj ktoś najwyraźniej uznał, że ten ostatni raz spróbuje wyciągnąć jakieś zasięgi z samego Live Game.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama