Youtuber Among Us znalazł się na bilbordzie na Times Square. Jak to się stało?
Jeden z popularnych muzyków, ale także i youtuberów znalazł się na Times Square.
Corpse Husband to popularny youtuber, który na swoim koncie zebrał ponad 7 milionów subskrypcji. Zaczynał od nagrywania materiałów o horrorach, ale to dopiero muzyka i sam Among Us sprawił, że jego kariera nabrała tempa.
Widać to idealnie po wykresie wyświetleń, które w 2020 roku osiągnęły szczyt. Październik 2020 to ponad 2.4 miliona subskrypcji w zaledwie 30 dni. Among zdecydowanie przyczynił się do rekordowych przychodów i wyświetleń na Youtube czy na Twitchu.
Youtuber na Times Square
Corpse Husband na swoim Twitterze pochwalił się, że udało mu się dopiąć swego. Reklama jednego z jego utworów znalazła się na Times Square. Chodzi tutaj konkretnie o „E-GIRLS ARE RUINING MY LIFE”.
Czy cokolwiek to zmienia w jego karierze? Raczej nie, choć na pewno jest to jeden z celów, jakie miał do zrealizowania. Wyświetlenia na filmach i utworach raczej zostaną takie same, choć Among ostatnio mocno traci, to według youtuberów jeszcze będzie miał swój moment chwały.
Czy tak się stanie, to już trudno przewidzieć. Na pewno InnerSloth wierzy, że rozwija swoją produkcję w jak najlepszy według nich sposób, tyle że w studiu nadal pracuje 5 osób i raczej nie zanosi się na to, by ta liczba miała się jakoś bardzo zwiększyć. Na przestrzeni 6 miesięcy zatrudniono całe 2 osoby.