w

Gracze Apex Legends proponują zmiany, które pomogą każdemu. Ping, licznik obrażeń i wyciszenie

Dwie dodatkowe opcje, które pomogą w komunikacji, pomiędzy sojusznikami i licznik zadanych obrażeń.


System komunikacji w grze jest elementem, z którego gracze Apex Legends mogą być zadowoleni. Gracze jednak wychodzą z prośbą o dodanie jednego pingu, za którego sprawą mogliby oni informować sojuszników o swoich planach względem przeciwników. Ponadto wspominają oni o możliwości ich wyciszenia.

Ping powstrzymujący sojuszników przed strzałem

Gracze, którzy grali z losowo dobranym sojusznikiem, zapewne mieli okazję doświadczyć słabej komunikacji i braku zgrania. Społeczność wpadła na pomysł, który mógłby nieco poprawić sytuację i zaproponowała ping, który ostrzegłby sojuszników przed zbyt wczesnym oddaniem ognia.

Autor: starhunter117

Zbyt wczesne ujawnienie pozycji może skończyć się dla zespołu naprawdę niekorzystnie. Ping informowałby o tym i proponował sojusznikom spokojne podejście do przeciwników.

Wyciszenie pingów sojuszników

Mimo iż system komunikacji jest dobry, czasami może działać on na szkodę graczom. W przypadku League of Legends jest ograniczenie do niewielkiej ilości pingów w krótkim odstępie czasu. W Apex Legends nie ma podobnej opcji, więc gracze mogą zostać zaspamowani oznaczeniami przez sojuszników.

Wpadłem na ten pomysł po tym, jak zostałem zaspamowany pingiem 10 razy na sekundę. Byłem w trakcie walki i nie mogłem zatrzymać się, aby wyciszyć spamującego.

Autor: moodyggg

ZOBACZ – Fanowski koncept zmian Octane’a z Apex Legends

Po tym, jak w krótkim czasie ktoś użyje znaczników 5 razy z rzędu, na ekranie pojawi się opcja pozwalająca na wyciszenie go w bardzo łatwy sposób.

Licznik zadanych obrażeń

Gracz o nazwie Moizt_ opublikował koncept przedstawiający licznik zadanych obrażeń. Mógłby świetnie sprawdzić się podczas wykonywania zadań dziennych lub tygodniowych, gdzie czasem należy zadać określoną liczbę obrażeń wyłącznie w jednej lokacji. W przypadku, gdyby licznik został dodany, gracze wiedzieliby, czy mogą opuścić daną lokację ze świadomością, że ich zadanie zostało wykonane.

Dodatkową informacją mogłoby być również dodanie licznika asyst do gier nierankingowych.

Użytkownicy zauważyli również, że element mógłby być przydatny dla graczy aspirujących do jednej z najtrudniejszych do zdobycia odznak przyznawanej za zadanie 4000 punktów obrażeń w jednej grze. Mogliby oni odetchnąć z ulgą, kiedy zobaczyliby wspomnianą liczbę, a nie byliby trzymani w niepewności do samego końca rozgrywki.