w

Co dodała do gry ostatnia aktualizacja Battlefielda 2042? Kolejny nerf poduszkowców, poprawki i więcej

Deweloperzy Battlefielda 2042 starają się jak najlepiej poprawić swój tytuł. Do gry trafiła kolejna aktualizacja.


Premiera Battlefielda 2042 już za nami i opinie na temat tej gry były raczej mieszane, to po pewnym czasie okazało się, że gra ma jednak swoje wady. Te, deweloperzy starają się ewidentnie jak najszybciej naprawić. Aktualizacja, która została zaplanowana na dziś, trafiła do BF-a szybciej, niż spodziewało się większość społeczności. Jakie zmiany zostały wprowadzone?

Co wprowadziła aktualizacja z 25 listopada do Battlefielda 2042?

Poniżej można zapoznać się z pełną listą zmian, które zostały wprowadzone do Battlefielda 2042 w aktualizacji z 25 li

Spawn

  • Widzimy to w rzadkich przypadkach, gdy nie możesz odrodzić się na serwerze z zamierzonym wyposażeniem. Uważamy, że wykryliśmy problem i zostanie on naprawiony w naszej aktualizacji nr 2 25 listopada.
  • Na wszelki wypadek w naszej następnej aktualizacji dodaliśmy nową funkcję bezpieczeństwa, która zapewnia, że ​​zawsze odrodzicie się bezpośrednio po upływie 30 sekund.

Strzelanie

  • Zmniejszono globalne rozproszenie podczas powiększania i poruszania się
  • Poprawiona celność stacjonarnego przybliżenia dla wielu broni
  • Rozrzut zmniejsza się teraz szybciej i wcześniej podczas wydawania strzałów. Oznacza to większy sukces przy strzelaniu pojedynczymi lub krótkimi seriami.
  • Zwiększono odrzut pionowy PP-29, aby broń nie działała zbyt dobrze podczas walki poza zamierzonym zasięgiem bojowym

Pojazdy

  • Równoważenie poduszkowca LCAA i MD540 Nightbird

Ogólna rozgrywka

  • Ulepszone ożywienie Żołnierza, dotyczące „niemożności ożywienia, gdy Żołnierz ginie w pobliżu obiektu lub ściany”,
  • System ochrony odrodzenia, który pomoże zapobiegać wszelkim nieistotnym problemom, które mogą pozostawić gracza w stanie powalenia na zbyt długo i wymuszać ręczne odrodzenie, gdy jest to wymagane,
  • Ponowne włączenie naszej interakcji UAV-1 w portalu Battlefield, dostępnej na naszych mapach Battlefield Bad Company 2. To było obezwładnione i wprowadziliśmy poprawki, aby to uwzględnić.

Ogólne ulepszenia rozgrywki

  • Zmniejszono rozrzut pocisków we wszystkich broniach z wyjątkiem strzelb. Powinno to zapewnić lepszą celność podczas rozgrywki.
  • Zwiększono odrzut pionowy PP-29, aby broń nie działała zbyt dobrze podczas atakowania poza zamierzonym zasięgiem bojowym.
  • Rozwiązano problem polegający na tym, że gracze, którzy zginęli w pobliżu przeszkód, takich jak ściany lub woda, nie mogli zostać wskrzeszeni.
  • Rozwiązano przypadki, w których gracze utknęli w stanie powalenia i nie mogli się odrodzić.
  • Wprowadziliśmy również ukryty zegar, który aktywuje się po 30 sekundach powalenia, co wymusza ponowne rozmieszczenie, jeśli będzie to wymagane
  • Promień wybuchu/poprawa obrażeń
  • MD540 Nightbird Mounted 20mm Cannons – zmniejszamy promień, w którym pociski zadają obrażenia przy trafieniu i zmniejszamy ich obrażenia obszarowe.
  • Zmniejszono rozmiar promienia wybuchu z 3 do 2.
  • Zmniejszono obrażenia wewnętrznego promienia wybuchu z 1,5 do 0,75.KA-520 Super Hokum — działo 30 mm (mocowanie z boku) — zmniejszamy ogólne obrażenia i zasięg, przy którym pociski zadają pełne obrażenia, jednocześnie zwiększając ogólny rozrzut pocisków.
  • Zmniejszono promień wybuchu z 2 do 1,6.
  • Zmniejszono obrażenia od wybuchu z 20 do 14.
  • Zmniejszono obrażenia pocisków przed rozpoczęciem odpadania obrażeń od 18 do 15.
  • Zmniejszono odległość opadania obrażeń z 200 do 180.
  • Zmniejszono obrażenia pocisków przy maksymalnej odległości spadku z 8 do
  • Zwiększony zasięg i rozrzut pocisków.
  • AH-64GX Apache Warchief i KA-520 Super Hokum – działo 30 mm – zmniejszamy promień, w którym pociski zadają obrażenia przy trafieniu, oraz zmniejszamy ich obrażenia obszarowe.
  • Zmniejszono obrażenia od wybuchu z 20 do 18.
  • Zwiększono spadek obrażeń dla wrogów, którzy są dalej od centrum uderzenia pocisku.
  • Więcej poprawek rozgrywki
  • Zmniejszyliśmy ogólne uszkodzenia miniguna dla wszystkich pojazdów lądowych, a obrażenia od kul spadają teraz, zaczynając wcześniej.
  • Zmniejszono obrażenia pocisków przed rozpoczęciem spadku obrażeń z 18 do 13.
  • Zmniejszono odległość spadku obrażeń z 60 do 40.
  • Zmniejszono obrażenia pocisków przy maksymalnej odległości spadku do 6.
  • Zmieniono typ opancerzenia w poduszkowcu LCAA, co zwiększa jego podatność na różne typy broni.
  • Portal Battlefield – poprawki BSP-1
  • UAV-1 został ponownie włączony w portalu Battlefield.
  • Znacznie zmniejszono opóźnienie i szybkość regeneracji zdrowia.
  • Zwiększone obrażenia rakietowe przeciwko pojazdom i piechocie.
  • Dron może teraz zabijać wrogów na drodze.
  • Mecze Breakthrough będą się teraz poprawnie kończyć po przejęciu ostatniego sektora.
  • Rozwiązano problem, który powodował, że gracze oczekujący w kolejce na mecz byli odsyłani z powrotem do menu, zamiast dołączać do meczu, gdy slot stał się dostępny.
  • Wprowadzono ogólne ulepszenia stabilności, aby zapobiec rzadkim awariom gry.