Mapy w CSGO, których układ zmienia się co rundę. 30 milionów wersji i przymus dostosowania się
CS:GO zdecydowanie nie jest wyczerpanym tematem, co potwierdza społeczność.
Pomysłów na rozwój CS:GO jest cała masa. Już od dawien dawna mówi się o specjalnych trybach gry, gdzie niektórzy gracze mają jakieś dodatkowe cechy, jak większa ilość HP, większe modele etc. To jednak póki co tylko marzenia.
Co innego mapy, które są zupełnie inne w każdej jednej rundzie. Coś takiego autentycznie powstało i od razu stało się przedmiotem dyskusji.
Mapa do trenowania celowania podsunęła graczom pomysł
Użytkownik Reddita o nicku „OrelStealth” stworzył proceduralnie generowaną mapę do trenowania celowania. Co to znaczy? Mapa ma kilka milionów kombinacji ułożenia elementów. To wiąże się z tym, że za każdym razem lokacja trochę się zmienia.
Pomysł sam w sobie jest już naprawdę dobry. Jak czytamy w opisie Warsztatu, mapa ma około 30 milionów rożnych kombinacji. Jeżeli ktoś chce potrenować strzelanie w nowym stylu, to naprawdę warto się zainteresować.
To jednak nie wszystko. Mapka podsunęła graczom zupełnie inny pomysł. Chodzi mianowicie o to, by stworzyć specjalny tryb w CS:GO, który miałby same takie mapy. Oznaczałoby to przymus dostosowania się do tego, co gracze zastaną.
Oczywiście nie mogłoby to zastąpić standardowych map, ale na pewno mogłoby się sprawdzić przykładowo podczas meczów pokazowych. To na pewno byłby też ciekawy tryb dla rozluźnienia się i pogrania z kompletnie losowymi ludźmi. Każda runda inna, taktyki muszą być wymyślane szybko, a i tak gracze mogą spotkać na swojej drodze losową skrzynkę.
Sama idea brzmi ciekawie i mogłaby wprowadzić spory powiew świeżości. Już nawet lekkie zmiany w układzie byłyby zdaniem graczy wystarczające. W dalekiej przyszłości mógłby powstać cały ranking tylko pod tę „wersję” CS:GO. To jednak tylko marzenia społeczności, których Valve zapewne nie pociągnie dalej.