CDPR odpowiada na pytania graczy o to, dlaczego w Cyberpunku 2077 nie ma policyjnych pościgów
Deweloperzy CDPR nie pierwszy już raz odpowiedzieli na pytania o to, dlaczego w Cyberpunku 2077 nie wykorzystano potencjału policji.
Policja w Cyberpunku 2077 odgrywa raczej małą rolę. Ilość pościgów jest bardzo mała, a wielu osobom po prostu brakuje tego elementu rozgrywki. Szczególnie, gdy do Cyberpunka 2077 siada się po grze w GTA.
Deweloperzy odpowiedzi na pytanie o policję, pościgi, a społeczność stworzyła z tego jednego, wielkiego mema. Sprawa zyskała na popularności, natomiast „mem” będący kompilacją został ucięty w bardzo wygodnym momencie:
Tutaj deweloperzy dopiero zaczynają tłumaczyć, że w wielu produkcjach z otwartym światem po prostu nie ma tego typu mechanik. Nie oznacza to jednak, że twórcy nie chcieli dodać większej ilości pościgów do Cyberpunka.
Jaki był prawdziwy powód?
Okazuje się, że prawdziwy powód jest dość banalny. Nie ma tutaj większej filozofii, nie stoi za tym niesamowita historia, czy jakiś większy plan deweloperów. Jak słyszymy, było wiele ograniczeń, w tym także technologicznych, które uniemożliwiły dodanie policji większej ilości funkcji i ogólnego contentu związanego z pościgami.
Być może kiedyś pojawi się więcej pościgów, ale nie jest to nic pewnego. Trzeba czekać na rozszerzenia i mieć nadzieje, że deweloperzy słyszą prośby graczy.
Warto jednocześnie wspomnieć, że w sieci można spokojnie znaleźć odpowiednie mody, które „aktywują” policję, która reaguje na przestępstwa.