Warto wiedzieć, że CDPR to zmieniło. Może się przydać podczas gry w Cyberpunka 2077
CDPR usprawniło wiele elementów Cyberpunka, niektóre są bardziej, inne mniej istotne.
Wiele rzeczy, które w Cyberpunku 2077 uległy zmianie nie są jakieś niesamowicie ważne. Tutaj nowe „eventy” w postaci dzieci trzymających broń, tam nowe oświetlenie, jeszcze gdzieś indziej dodano napisy, jak chociażby „Czynsz opłacony”.
Są w tym wszystkim rzeczy, które naprawdę mają znaczenie dla rozgrywki. Do nich spokojnie można zaliczyć usprawnienie kwestii związanych stricte z mechaniką poruszania się.
Co się zmieniło?
V jest teraz sprawniejsza/y. Od nowej aktualizacji, oznaczonej numerem 1.5 możecie chwytać się ruszających obiektów. Dotyczy to między innymi wszelkiego rodzaju pojazdów. Nie jest to błąd i pozwala na szybsze poruszanie się, ucieczkę.
Poprawiono również łapanie się mniejszych elementów. Teraz rzeczywiście można pobawić się w parkour i pobiegać po mieście przemieszczając się w bardzo sprawny sposób. Nie jest to poziom Assassin’s Creeda, ale raczej nikt tego nie oczekuje.
W niektórych miejscach jeszcze się to buguje, bowiem nie jest to nowa animacja – wcześniej już była w Cyberpunku, ale mało kiedy udawało się łapać w ten sposób. Widać jednak, że CDPR wzięło sobie do serca prośby społeczności, która chciała sprawniej poruszać się po mieście.