FIFA 21 kontrolowała rozgrywkę „skryptami”? Zarzuty obalone po ujawnieniu kodu gry
Sporo mówiło się o tym, że FIFA kontroluje rozgrywkę w Ultimate Team poprzez „skrypty”. Zarzuty obalone.
W ostatnim czasie sporo mówiło się o tym, że FIFA kontroluje konkurencyjne rozgrywki w trybie Ultimate Team. Co więcej, skierowano w tej sprawie pozew przeciwko deweloperom, o czym informowaliśmy już w naszym serwisie.
Teoria obracała się wokół „dynamicznej korekty trudności”, a dokładniej specjalne „skrypty” miały manipulować statystykami graczy, szansami i ogólnym wynikiem gry. Zarzuty te zostały obalone na drodze sądowej.
EA ujawniło kod gry podczas batalii sądowej
Trzech Kalifornijczyków złożyło pozew – „Zajonc przeciwko Electronic Arts” – do wydawców FIFA, twierdząc, że „bezprawnie zwiększają poziom trudności gry”, starając się sprzedać więcej pakietów Ultimate Team. EA potwierdziło, że pozew ten został wycofany po tym, gdy ujawniono wewnętrzne działanie systemu „DDA”, używanego w meczach FIFA, Madden i NHL Ultimate Team.
Zapewniliśmy im szczegółowe informacje techniczne i dostęp do rozmów z naszymi inżynierami, co po raz kolejny potwierdziło, że w trybach Ultimate Team nie ma DDA ani skryptów. Zapewnienie uczciwej gry ma kluczowe znaczenie dla nas wszystkich w EA. Staraliśmy się, aby było jak najbardziej jasne, że to zobowiązanie dotyczy nas w takim samym stopniu, jak naszych graczy. Chociaż EA ma patent na technologię DDA, to nigdy nie było go w FIFIE. Powiedzieliśmy wcześniej publicznie, że nie używamy żadnych skryptów ani „dynamicznej korekty trudności ”(DDA) ani niczego podobnego, co automatycznie dostosowałoby poziom trudności rozgrywki w meczach FIFA, Madden i NHL Ultimate Team – poinformował rzecznik EA Sports
Wszystko wskazuje na to, że deweloperzy FIFY 21 są naprawdę uczciwi wobec swoich graczy. Mimo to czeka ich podobna batalia sądowa we Francji, jednak można mniemać, że i ona zostanie zwyciężona przez EA Sports.