25 OP itemów, które pojawiły się w League of Legends i zostały usunięte
Zestawienie starych OP itemów, które zostały usunięte z LoLa.
League of Legends cały czas się zmienia. Stare przedmioty zostają często usuwane, by zrobić miejsce na nowe, świeższe i bardziej dopasowane do obecnego stanu gry. Część starych itemów zapadła w pamięć społeczności. Które z nich były najciekawsze?
Stare itemy usunięte z League of Legends
Dla starszych graczy widok szybko rozwijającej się ulubionej gry może oznaczać jej sukces. Za to nowi gracze będą zadowoleni z gry z gatunku MOBA, która w danym momencie jest postrzegana jako ta najlepsza. Prawdopodobnie zarówno weterani, jak i nowi gracze nie zdają sobie sprawy, jak mocne były przedmioty, które kiedyś znajdowały się w grze. Ich siła była tak duża, że skłoniła twórców do ich całkowitego usunięcia.
Przedstawione poniżej przedmioty pojawiły się w wersji alfa League of Legends, ale ze względu na moc, jaką dawały, zostały prędzej czy później usunięte lub zmienione.
ZOBACZ – Faey z nowego opowiadania może być nowym bohaterem LoLa?
Ancient Pocket Watch: +5% prędkości poruszania się.
UNIQUE ACTIVE: Teleportuje Twojego bohatera we wskazane miejsce (120 sekund cooldownu).
Bag of Tea: CONSUME: Przywraca 400 punktów zdrowia i 200 punktów many w przeciągu 10 sekund. Może zostać użyte tylko po zabiciu przeciwnego bohatera.
Blink Dagger: UNIQUE ACTIVE: Teleportuje naszego gracza we wskazane miejsce (120 sekund cooldownu). Jakiekolwiek obrażenia przerywają ładowanie umiejętności.
Breathstealer: +95 mocy umiejętności, +70 armora.
UNIQUE PASSIVE: 15% skrócone czasy ładowania.
UNIQUE ACTIVE: Redukuje moc umiejętności i obrażenia ataku o 70% na 4 sekundy (600 jednostek zasięgu) (90 sekund cooldownu).
Gouging Blade: +25% prędkości ataku, +25 zdrowia co 5 sekund.
UNIQUE PASSIVE: Z każdym atakiem szansa na zadanie obrażeń w czasie zadających 10 dmg co sekundę przez 10 sekund. W tym czasie cel nie może regenerować zdrowia.
Hexdrinker (stara wersja): +20 obrażeń ataku, +30 odporności na magię.
UNIQUE PASSIVE: Po otrzymaniu obrażeń dostajesz dodatkowe obrażenia ataku na 8 sekund. Efekt stackuje się do maksymalnie 25 punktów obrażeń po otrzymaniu 600 obrażeń magicznych.
ZOBACZ – Ile RP będzie kosztować następny Clash i jakie będą nagrody?
Mana Battery: +300 punktów zdrowia, +25 mocy umiejętności.
UNIQUE PASSIVE: 20% szansy na to, że następne zaklęcie dostanie dodatkowe 100 mocy umiejętności.
Marksman’s Rifle: +35 obrażeń ataku, +20% szansy na trafienie krytyczne.
PASSIVE: 25% szansy na ujawnienie celu drużynie, uniemożliwienie mu uniku i zredukowanie jego armora o 20 na 4 sekundy.
Mournblade: +15% kradzieży życia.
PASSIVE: Przywraca 50 punktów zdrowia po zabiciu jednostki.
Oponn’s Razor: +15% kradzieży życia, +40% prędkości ataku.
UNIQUE PASSIVE 30% szansy na nałożenie debuffa, który zwiększa obrażenia otrzymywane od przeciwnych bohaterów o 8 obrażeń magicznych na 8 sekund. Efekt stackuje się do 6 razy.
Oracle’s Hood: +25% szansy na trafienie krytyczne, +500 many.
UNIQUE PASSIVE: Twoje magiczne obrażenia mają szansę (bazowane na szansie na trafienie krytyczne) zadać dodatkowe 25% obrażeń w postaci obrażeń nieuchronnych.
Parasitic Recurve Bow: +10% kradzieży życia, +40% prędkości ataku.
PASSIVE: 5% kradzieży many.
Pendant of Zephiris: UNIQUE AURA: +25 armora, +30 odporności na magię wszystkim pobliskim sojusznikom.
Rejuvenation Potion: CONSUME: Przywraca 175 punktów zdrowia i 150 many w przeciągu 15 sekund.
Razzle’s Pride: +550 punktów zdrowia, +50 armora.
UNIQUE PASSIVE: Otacza bohatera tarczą pochłaniającą 250 obrażeń + 80% mocy umiejętności (25 sekund cooldownu).
ZOBACZ – Walentynkowy cosplay Heartseeker Jinx
Renewal Tunic: +24 armora, +10 punktów zdrowia co 5 sekund.
UNIQUE PASSIVE: po otrzymaniu obrażeń przywraca 20 punktów zdrowia w przeciągu 5 sekund. Efekt się nie stackuje.
Runegorger: +50 obrażeń ataku, +40 odporności na magię, +16% kradzieży życia.
UNIQUE PASSIVE: Po otrzymaniu obrażeń magicznych bohater otrzymuje obrażenia od ataku i odporność na magię na 8 sekund. Efekt stackuje się do 50 punktów obrażeń ataku i 50 odporności na magię po otrzymaniu 800 magicznych obrażeń.
Savant’s Stone: +25 punktów zdrowia co 5 sekund, +12 many co 5 sekund.
PASSIVE – PRIME: Obniża otrzymywane obrażenia od umiejętności AoE o 20%.
Scroll of Teleportation: ACTIVE: Teleportuje gracza do wskazanej sojuszniczej budowli (120 sekund cooldownu). Trzyma do 3 ładunków.
Soul Crystal: +30 mocy umiejętności, +300 punktów zdrowia.
UNIQUE AURA: Daje bohaterowi i pobliskim sojusznikom +20 mocy umiejętności i +200 punktów zdrowia.
The Rose’s Pride: +52 mocy umiejętności, +64 armora.
UNIQUE ACTIVE: Osłania tarczą bohatera na 4 sekundy, absorbując 200 (+150% mocy umiejętności) obrażeń (45 sekund cooldownu).
Wizard’s Regalia: +25 mocy umiejętności, +54 armora.
UNIQUE PASSIVE: +25 mocy umiejętności, +60 armora.
UNIQUE PASSIVE: Przy zostaniu trafionym przez atak lub umiejętność redukuje czas odnowienia umiejętności o 0,4 sekundy i przywraca 20 many (efekt nie aktywuje się częściej niż raz na sekundę).
Wrathfire Bracelet: +70 mocy umiejętności, +30 odporności na magię.
PASSIVE: Przy użyciu umiejętności zadaje obrażenia wszystkim pobliskim wrogom równe 8% ich aktualnego zdrowia (4 sekundy cooldownu).
Yordle Stompers: UNIQUE PASSIVE – ENHANCED MOVEMENT: +45 prędkości poruszania się. UNIQUE ACTIVE: Teleportuje naszego bohatera do wskazanej lokacji (240 sekund cooldownu).