w

Aktualizacja przedmiotów Teamfight Tactics

Riot Games

Potężne uderzenie w przedmioty TFT w aktualizacji 10.1.


W pierwszej aktualizacji 10 sezonu, Riot Games bierze się za przedmioty Teamfight Tactics.

Zmiany przedmiotów

Kilka przedmiotów sprawia problem, dlatego trzeba je zmienić. Oto trzy główne cele nowych zmian:

  • Naprawa przedmiotów, które miały małe problemy.
  • Pomoc kilku przedmiotom, które miały problemy ze skalowaniem z poziomem bohaterów.
  • Więcej ekscytacji z grania tankami.

Oto lista przedmiotów, które zostały zmienione:

Last Whisper zastępuje Repeating Crossbow

Jeżeli bohater noszący Ostatni Szept zada obrażenia krytyczne, pancerz celu zmniejszy się o 90% na 3 sekundy.

Kusza nie była dobrym pomysłem, miała wiele zalet, ale również wszystko trwało zbyt długo, było losowe oraz nie działało z bohaterami mającymi trzy przedmioty. Last Whisper powinien pomóc całej drużynie zadać więcej obrażeń, mniejszym kosztem (nikt nie musi ginąć).

Bramble Vest zastępuje Thornmail

Noszący neguje obrażenia krytycznych. Jeżeli użytkownik zostanie trafiony atakiem podstawowym, kolce atakują pobliskich wrogów, zadając 80/120/160 obrażeń magicznych (może zadawać obrażenia tylko raz na sekundę).

Kolczasta Kolczuga jest przedmiotem, który jest idealny tylko dla jednego bohatera (np. Braum). Zamiast balansować przedmiot, Riot zastąpił go Kamizelką Cierniową.

Titan’s Resolve zastępuje Phantom Dancer

Jeżeli noszący zostanie trafiony, jego obrażenia zostaną wzmocnione o 2.5% (stackuje się w nieskończoność).

Pomimo zmian Widmowego Tancerza w aktualizacji 9.24, nie będzie on już potrzebny. Jego rolę w aktualizacji 10.1 będzie spełniać Bramble Vest. Załóż przedmiot na tanka i ciesz się zadawanymi przez niego obrażeniami.

Iceborn Gauntlet

Stary: Gdy unikniemy ataku, tworzy strefę lodu i spowalnia prędkość ataku przeciwników o 25%.

Nowy: Po rzuceniu zaklęcia, następny atak podstawowy noszącego zawiesza cel na 1.5 sekundy.

Rękawica, którą ciężko jest zbalansować i doskonale działa z postaciami mającymi uniki (Jax). W obawie przed tym, że będzie OP, powrócono do korzeni i teraz będzie działać tylko na jedną postać.

Quicksilver

Stary: Zapobiega następnemu efektowi kontroli tłumu, odświeżą się co 3 sekundy.

Nowy: Użytkownik jest odporny na efekty kontroli tłumu.

Czas odnowienia sprawiał, że potrafił być bezużyteczny. Nigdy więcej!

Frozen Heart

Stary: Zmniejsza prędkość ataków pobliskich wrogów o 25%.

Nowy: Zmniejsza prędkość ataków pobliskich wrogów o 40% (kumulacja zwiększa promień efektu).

Prędkość ataku jest bardzo istotna, dlatego osłabienie jej wydłuży rundy i pozwoli na ciekawsze pojedynki.

Locket of the Iron Solari, Statikk Shiv, Luden’s Echo 

Te przedmioty teraz skalują się z poziomem noszącego. Powyższe itemy stawały się gorsze w późniejszej fazie gry, teraz to się zmieni.

Ionic Spark

Stary: Za każdym użyciem umiejętność przez wroga, otrzymuje on 90 nieuchronnych obrażeń. 

Nowy: Bohaterowie w promieniu 3 kratek, po rzuceniu zaklęcia, otrzymują obrażenia magiczne równe 200% ich maksymalnej many.

Uderzał w całą planszę, więc był bardzo silny. Teraz gracze będą musieli zdecydować, jak wprowadzić przedmiot, aby był użyteczny.