w

Czy w League of Legends powinny pojawić się nowe czary przywoływacza?

Czy Riot powinien wprowadzić nowe czary przywoływacza? Gracze zaproponowali kilka pomysłów.


Czary przywoływacza to nieodłączny element każdego meczu w League of Legends. Towarzyszą nam od zawsze i od lat nie przechodziły większych zmian. Czy LoL potrzebuje powiewu świeżości i dodania czegoś nowego?

Czy czary przywoływacza potrzebują zmian?

Czary przywoływacza to coś, co przez 10 lat istnienia League of Legends niewiele się zmieniło. Faktem jest, że część z nich została usunięta (np. Jasnowidzenie). Niewiele jednak zostało dodanych.

Popularność czartów też jest różna. Nie bez powodu pewne z nich zostały usunięte. Trudno wyobrazić sobie grę, w której nikt nie posiada Błysku, Podpalenia czy Uzdrowienia. Za to spotkanie kogoś z Oczyszczeniem jest rzadkością. Czy to oznacza, że wybór jest za mały?

ZOBACZ – League of Legends ponownie najpopularniejszą grą ostatniego roku na Twitch

Nowe czary przywoływacza umożliwiłyby zmianę rozgrywki, wymyślenie nowych taktyk czy być może nowe spojrzenie na pewne postacie (coś w rodzaju wybierania Ducha do niektórych bohaterów).

Użytkownicy Reddita postanowili wymyślić kilka propozycji nowych czarów. Oczywiście są to luźne pomysły, które wymagałyby dopracowania.

Pierwszym przykładem może być Puls – czar, którego zadaniem byłoby odpychanie wrogów. Działałby przeciwnie do Flasha lub wszelkich doskoków ze strony przeciwnika.

ZOBACZ – Gracze LoLa myśleli, że to bug. Riot: „Wiemy, że to g*wniana zmiana, ale to zamierzone”

Inny gracz zaproponował umiejętność klonowania podobną do tej u Wukonga. Zaklęcie nazywałoby się Atrapa i na sekundę dawałoby niewidzialność, a potem pozostawiałoby klona za bohaterem, który użył wspomnianego czaru.

A może Zhonya jako czar przywoływacza? Takie pomysły również się pojawiły. Przy Uzdrowieniu czy Barierze chwilowa nieśmiertelność jako spell byłaby zdecydowanie bardzo silna. Zapewne trudno byłoby to zbalansować, szczególnie, że wielu graczy najprawdopodobniej używałoby tego w grach, w których mają np. Stopwatch. Dawałoby to dwa razy więcej nieśmiertelności.

ZOBACZ – Model Apheliosa przejdzie spore zmiany. Rioter wyjaśnia różnice między splashem a wyglądem w grze

Niektórzy zastanawiali się, co mogłoby być odpowiednikiem “śnieżki” (czar Naznaczenie), która jest popularna na ARAMie. Taki spell daje wiele możliwości i po odpowiednich przeróbkach również mógłby być ciekawym urozmaiceniem gier na Summoner’s Rift.

Pomysłów jest znacznie więcej i kreatywni gracze mogliby prowadzić o nich rozbudowane dyskusje. To czy potrzebujemy więcej czarów ofensywnych czy defensywnych, a może użytkowych takich jak teleport?

Gracze niedawno doczekali się sporych zmian mapy. Być może niedługo również czary przywoływacza zostaną odświeżone. Ciężko przewidzieć jakie pomysły siedzą w głowach twórców.