Reklama

Czy wieże w LoLu powinny nakładać Głębokie Rany? Kontrowersyjny pomysł jednego z graczy

League of Legends

Reklama

Jeden z graczy zaproponował ciekawą zmianę w efektach nakładanych przez towery w League of Legends.


Wieże w LoLu są bardzo ważnym elementem rozgrywki. Aby wygrać grę, trzeba zniszczyć co najmniej kilka z nich. Taktyka wchodzenia pod towera przeciwników w celu zabicia jednego lub kilku wrogów nazywana jest dive’owaniem. W teorii nie powinno być to zbyt proste i gracz powinien mieć pewność, że taka zagrywka jest opłacalna.

Jeden z graczy uznał, że obecnie wchodzenie pod turreta przeciwnika jest zbyt łatwe i nie wymaga zbyt wielu umiejętności. Co Riot powinien zmienić, by dive’owanie niosło ze sobą jakiekolwiek niebezpieczeństwo?

Wieże w LoLu powinny zostać zmienione?

Reklama

Użytkownik o pseudonimie -CraftCoffee- stwierdził, że towery w League of Legends powinny zostać nieco przebudowanie. Zdaniem gracza tytuł zmaga się ze sporym problemem, jakim jest dive’owanie, które stało się banalnie proste i dziś może zrobić to praktycznie każdy. Według niego dałoby się to zmienić, jeśli Riot zdecydowałby się na przeróbkę wież i sprawienie, że będą nakładały na przeciwnikach efekt Grievous Wounds.

Reklama

Moim zdaniem turrety powinny nakładać Głębokie Rany. Jestem pewien, że temat ten jest kontrowersyjny, ale trudno. Leczenie jest i było mocne od wielu sezonów, a dopiero ostatnio twórcy nieznacznie się do niego odnieśli. Dive’owanie pod wieże było zarezerwowane dla najlepszych drużyn na świecie, a teraz praktycznie każdy z sensownym CC i możliwością dobicia przeciwnika może to robić.

Uważam, że rozwiązanie jest wręcz oczywiste. Trzeba sprawić, by turret zapewniał większą obronę, zwłaszcza przeciwko 2, 3 czy 4 graczom. To, kto przyjmuje na siebie aggro wieży, z kogo ono schodzi i kto je przejmuje ponownie, powinno robić różnicę. Możliwość dive’owania tylko dlatego, że w teamie znajduje się jakiś Enchanter i postać posiadająca Death Dance’a czy Goredrinkera nie jest w porządku. Dive’owanie powinno być skutkiem skilla, a nie czymś, co wymaga spełnienia kilku kryteriów, aby się powiodło.

Gracz na końcu swojej wypowiedzi stwierdził, że wieże w League of Legends mogłyby nakładać o wiele więcej efektów, ale nie ma sensu się o nich rozpisywać, ponieważ sam temat Głębokich Ran jest wystarczająco kontrowersyjny.

Wielu komentujących przyznało, że sam pomysł bardzo im się podoba, choć można byłoby go zmodyfikować. Jedni stwierdzili, że towery powinny być bardziej wytrzymałe, a inni uznali, że ich obrażenia mogłyby być większe, szczególnie jeśli chodzi o tanków, którzy mogą przyjąć wiele strzałów i wyjść z tego bez większego szwanku.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej