Czy zasięg autoataku Seraphine jest broken? Nowa postać LoLa zawstydza nawet Caitlyn
Zasięg ataku Seraphine pozwala jej atakować smoka i wieże przez ściany. Jak to osiągnąć?
Seraphine to najnowsza bohaterka League of Legends. Tak naprawdę nie trzeba jej przedstawiać, ponieważ większość graczy doskonale ją kojarzy. Nie każdy jednak wie, do czego jest zdolna. W pewnych warunkach postać osiąga niepokojąco duży zasięg, m.in. pozwala na atakowanie Barona czy wież przez ściany. Jak to osiągnąć?
Zadziwiająco duży zasięg ataku
Nowa bohaterka LoLa jest tematem numer jeden wśród wielu graczy. Ujawnienie jej umiejętności zostało przyjęte dość skrajnie, ponieważ spora część społeczności zarzuciła Riotowi tworzenie drugiej wersji Sony i powielanie starych motywów i umiejętności (zobacz: Riot odpowiada na zarzuty graczy LoLa odnośnie Seraphine, która ma być trochę inną Soną).
Niektórym nie spodobało się także jej lore, które nazywano nielogicznym i naciąganym, tak jakby Riot usilnie chciał wpisać ją w uniwersum Runeterry, mimo że ta kompletnie tam nie pasowała.
Dostało się także skórce Ultimate, której ujawnienie podzieliło graczy – nie wszystkim spodobał się fakt, że champion dostaje takiego skina już przy swoim wydaniu, podczas gdy fani innych postaci mają nadzieję na superskórkę od wielu lat. Można więc powiedzieć, że debiut bohaterki był pełen różnorakich emocji. Na tym etapie niektórzy czekali już tylko na ogłoszenie np. błędów związanych z Seraphine, by znów pośmiać się z Riotu, że wydaje zbyt mocnych lub zbugowanych championów.
ZOBACZ – “Zestackowany” Rengar zadaje mniej obrażeń, niż “zwykłe” Q. Riot przyznaje się do błędu
Nie trzeba było długo czekać, by w internecie pojawiły się pierwsze filmiki pokazujące, że Seraphine może naprawdę zadziwić. Chodzi o zasięg jej ataków, które w niektórych warunkach pozwalają na m.in. niszczenie wież przez ściany, tak by te nie mogły zareagować.
Niesamowity zasięg bohaterki widać na jednym z filmów Vandirila:
Jak widać – zaatakowanie smoka czy Barona przez ścianę nie stanowi problemu. Z czego wynika tak duży zasięg bohaterki?
Dzieje się tak za sprawą jej pasywki – Stage Presence, której opis prezentuje się następująco:
Bierna ― Osobowość Sceniczna
Co trzecia umiejętność podstawowa Seraphine odbija się echem, automatycznie aktywując się po raz drugi. Dodatkowo za każdym razem, gdy użyje umiejętności w pobliżu sojusznika, stworzy Nutę. Każda Nuta daje jej atakom podstawowym dodatkowy zasięg i zadaje dodatkowe obrażenia magiczne zużywające Nutę.
To właśnie z powodu wspomnianych nut, które zapewniają dodatkowy zasięg na autoataku, Seraphine zawstydza samą Caitlyn (a ta słynie z 650 jednostek zasięgu na ataku podstawowym, zajmując pierwsze miejsce w tej kategorii w całym LoLu). W odpowiednich warunkach najnowsza postać League of Legends może w łatwy sposób osiągnąć zasięg ponad 1000 jednostek. To robi wrażenie.
O ile osiągnięcie tak dalekich ataków nie jest skomplikowane i wystarczy przebywać blisko czterech sojuszników, to wiele osób żartuje, że w pewnych dywizjach ta cecha Seraphine nie zostanie w ogóle zauważona, ponieważ gracze mają tak duży problem ze zgrupowaniem się.
ZOBACZ – “Zestackowany” Rengar zadaje mniej obrażeń, niż “zwykłe” Q. Riot przyznaje się do błędu
Jak wygląda sprawa z bugami? Okazuje się, że fani błędów również znajdą coś dla siebie. Każdy, kto uznał, że ponad 1000 zasięgu na autoataku to dużo, może zobaczyć, jak prezentuje się atak podstawowy osiągający ponad 3000 jednostek.