Dlaczego gracze LoLa proszą o możliwość wyłączenia nowej funkcji paska zdrowia?
Czy nowa funkcja paska zdrowia nie została do końca przemyślana?
Zdrowie jest jednym z najważniejszych zasobów w League of Legends i możliwość szybkiego zorientowania się, jaki jest jego stan, jest nieocenione w każdym momencie rozgrywki. Zadanie to może być utrudnione w wirze walki, gdzie nawet 10 bohaterów może znajdować się tuż obok siebie. W takim teamfighcie chaos może wziąć górę i nie pozwolić na szybkie ocenienie sytuacji.
W aktualizacji 10.21 dodana została funkcja pozwalająca ocenić, ile życia będzie miał bohater po zyskaniu zdrowia, które ma otrzymać. Na przykład w przypadku oczekiwania na efekt przedmiotu Redemption. Dlaczego jest ona dla niektórych problematyczna?
Co jest nie tak z paskiem pokazującym nadchodzące zdrowie?
Funkcja faktycznie sprawdza się w momencie, kiedy gracz ma otrzymać zdrowie z efektów takich jak Redemption lub superumiejętność Vladimira i pomaga ocenić, czy podejmowanie walki nie okaże się błędem.
W przypadku niektórych bohaterów funkcja sprawia, że granie nimi jest znacznie utrudnione. Pyke, Rengar i Tahm Kench mają umiejętności, które bazują na straconym przez nich zdrowiu. W momencie, kiedy pasek nadchodzącego zdrowia nałoży się na szary pasek, z którego korzystają wspomniane postacie, staje się on nieczytelny.
ZOBACZ – Popularny streamer został zbanowany w Wild Rift za programy trzecie. Co mogło być przyczyną?
Jakie byłoby idealne rozwiązanie? Jeden z użytkowników zaproponował możliwość wyłączenia najnowszej funkcji. Uważa on, że nie potrzebuje tej informacji tak bardzo, jak dokładnego wskazania ilości szarego zdrowia.
Na ten moment jednak we wpisie nie pojawiła się odpowiedź Riotera, która mogłaby zwiastować jakiekolwiek zmiany.