w

Dlaczego Riot usunął jedną z mechanik Jhina, która działa przez 4 lata bez informacji o tym?

Czy Riot przypadkowo usunął jedną z mechanik Jhina?


Parę dni temu Jhin świętował swoje 4 urodziny. Jest to szczególna data dla bohatera, który jest tak mocno powiązany z liczbą cztery. Niestety okazało się, że fani bohatera nie mogą w pełni cieszyć się z jego kolejnej rocznicy, ponieważ odkryli, że Riot usunął jedną z jego mechanik.

Przypadkowy nerf Jhina

Jhin postrzegany jest jako jeden z najbardziej zbalansowanych AD Carry w League of Legends. Jego perfekcyjne połączenie wysokich obrażeń, dużego zasięgu i niskiej mobilności sprawia, że od czasu wydania, od którego minęły już 4 lata, nie był prawie zmieniany (1 lutego Jhin obchodził swoje 4 „urodziny”). Jednak okazuje się, że w ostatnim patchu Riot prawdopodobnie przypadkowo go znerfił.

Fani bohatera świętowali jego 4 urodziny w bardzo kreatywny sposób.

Dancing Granade (Q) Jhina zwiększa swoje obrażenia o 35% z każdym pokonanym celem, potencjalnie zadając 105% dodatkowych obrażeń na czwartym uderzeniu. Jeśli cel zginie przed następnym uderzeniem, obrażenia automatycznie są zwiększane. Oznacza to, że gracz niekoniecznie musi dobić cel granatem, aby jego obrażenia zostały zwiększone. Nigdy nie było wspomniane, czy jest to zamierzona mechanika czy bug, aczkolwiek zagorzali fani Jhina używali tej „mechaniki” od jego wydania w 2016 roku.

Jeśli gracz Jhina użyje Q na trzech minionach i żaden z nich nie zginie, bezpośrednio przed czwartym uderzeniem mógł dobić je za pomocą swojego W (Deadly Flourish) lub wykorzystując autoataki, żeby ostatecznie czwarte uderzenie i tak zadało dodatkowe obrażenia.

ZOBACZ – Aatrox tworzący strefę wojenną, W Akali w kształcie smoka i Ahri bez uszu – wczesne pomysły Riotu na znanych bohaterów

Urodzinowy fanart autorstwa JhunYeon

W ostatnim patchu jednak „mechanika” ta została usunięta. Zamiast zadawać dodatkowe obrażenia granat zada tylko te podstawowe. IKeepItTaco przedstawił to podczas swojego streama:

W patch notesach nie zostało wspomniane absolutnie nic o Dancing Granade Jhina. Naprawiając Bug E (Captive Audience) – „Autoataki Jhina nie zamieniają się już w pułapki E po tym, jak zostanie on trafiony ultem Setta – The Show Stopper”, Riot przypadkowo mógł stworzyć kolejny.

Cokolwiek tak naprawdę się stało, IKeepItTaco i mainy Jhina mają nadzieję, że Riot przyzna, że „mechanika” została usunięta przypadkowo i szybko przywróci ją do rozgrywki.

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends