w

Dlaczego skórki wydane z nowymi bohaterami LoLa często odbiegają jakością od innych skinów?

Gracze zauważyli, że skiny wydawane wraz z premierą championa często nie pasują do reszty serii i odbiegają od niej jakością.


Zapewne część graczy kojarzy sytuację związaną z premierą Viego. Bohater pojawił się w grze 21 stycznia 2021 roku, a jego pierwszą skórką była Lunar Beast. Sporo fanów uznało, że skin wygląda dość kiepsko, odstaje jakościowo od innych skórek wydanych z tej serii oraz wydaje się, że został zrobiony “na szybko”, byleby trafił do gry w momencie premiery bohatera.

Sytuacja powtórzyła się w przypadku Gwen. Choć postać jeszcze nie trafiła do League of Legends, to już dostało się jej skórce – Space Groove. Dlaczego?

Skórki nowych bohaterów LoLa

Skin Space Groove Gwen został ujawniony nieco po tym, jak pokazano wygląd innych skórek z tej serii. Po opublikowaniu splash artu wielu graczy uznało, że jest on po prostu słaby. Część osób mówiła, że bohaterka ma bardzo mało szczegółów i nijak pasuje do ciekawego wyglądu ze swojej podstawowej wersji. Jej strój wydawał się straszliwie prosty i nieprzemyślany.

Pojawili się komentujący, który stwierdzili, że skin w ogóle nie pasuje do serii i bardziej przypomina skórkę Sugar Rush. Jeden z graczy napisał:

Zarówno Space Groove Gwen, jak i Lunar Beast Viego, w porównaniu do innych skórek z tym motywem, dają poczucie, że one w ogóle tam nie pasują. Wspomniana Gwen wygląda bardziej jak Sugar Rush albo cokolwiek w cukierkowej estetyce, nie Space Groove. Viego natomiast wygląda jakby został stworzony w ostatniej chwili i mocno odstaje tym od reszty grupy.

ZOBACZ – Riot odpowiada na krytykę graczy LoLa o wprowadzaniu do dżungli niepasujących postaci

Skąd taka rozbieżność i poczucie, że skórki nowych bohaterów robione są po macoszemu i Riot spieszy się z ich wydaniem?

Okazuje się, że problem może tkwić w zespole robiącym konkretne skiny. Z wypowiedzi jednej z Rioterek wynika, że skórki wydawane wraz z nowymi bohaterami tworzone są przez grupę osób zajmujących się projektowaniem championów.

Zespół odpowiadający za tworzenie bohaterów zajmuje się ostatnio skórkami premierowymi.

Część graczy uważa, że jest to zła decyzja. Z drugiej strony społeczność nie zna w pełni planów Riotu i nie wie, dlaczego ten zdecydował się na właśnie taki podział obowiązków. Jest też szansa, że zespół tworzący bohaterów z czasem lepiej pozna potrzeby graczy i skórki będą również zyskiwały na jakości.