Pełna lista zmian z nadchodzącej do League of Legends aktualizacji 11.8. Szczegółowe nerfy i buffy
Reklama
Którzy bohaterowie i które przedmioty zostaną znerfione, a które zbuffowane w kolejnym patchu?
Reklama
League of Legends co dwa tygodnie dostaje kolejną aktualizację, w których wprowadzane są głównie zmiany wyważające mające na celu znerfić zbyt silne przedmioty lub postacie oraz wzmocnić te, które nie radzą sobie najlepiej.
Co więc wprowadzi do gry kolejny patch o numerze 11.8, który trafi na serwery live już 14 kwietnia?
Pełna lista zmian w kolejnej aktualizacji
Nerfy przedmiotów
- Titanic Hydra
- AD ze zdolności Colossus zmienione z 1% całkowitego HP na 2% bonusowego HP
- Ionian Boots of Lucidity
- Całkowity koszt butów zwiększony z 900 do 950
Buffy przedmiotów
- Frozen Heart
- Pancerz zwiększony z 70 do 80
Poprawki przedmiotów
- Moonstone Renewer
- Leczenie ze zdolności Starlit Grace zmienione z 50-100 (zależne od poziomu bohatera) na 60
- Pasywna zdolność Starlit Grace zmieniona z „Każda sekunda w walce zwiększa bazową moc leczenia o 12,5% do maksymalnie 50%” na „Każda sekunda w walce zwiększa moc leczenia i tarcz o 4% do maksymalnie 20%”.
- Shurelya’s Battlesong
- [USUNIĘTO] Zdolność Inspire – Przedmiot nie sprawia już, że trzy kolejne umiejętności lub ataki sojuszników zadają dodatkowe magiczne obrażenia.
- [NOWOŚĆ] Pasywna zdolność Motivate – Wzmacnianie lub chronienie sojuszników daje dwójce bohaterów 25% prędkości poruszania się na 1,5 sekundy.
- Staff of Flowing Water
- Zdolność Rapids zmieniona z „Daje 15% prędkości poruszania się oraz 20-40 AP na 3 sekundy” na „Daje 20% Ability Haste i 20-40 AP na 4 sekundy”
- Hextech Rocketbelt
- HP zmniejszone z 350 do 250
- Przebicie odporności na magię zwiększone z 0 do 6
- Chemtank Putrifier
- AP zwiększone z 50 do 55
- „Leczenie i tarcze dawane sojusznikom sprawiają, że ich kolejny atak nakłada głębokie rany” zmienione na „Leczenie i tarcze dawane sojusznikom sprawiają, że zarówno atak jego, jak i rzucającego zaklęcie bohatera nałoży głębokie rany”
Nerfy bohaterów
- Annie
- Incinerate (W)
- Koszt many zwiększony z 70/80/90/100/110 do 80/90/100/110/120
- Incinerate (W)
- Thresh
- Flay (E)
- Czas odnowienia zwiększony z 9 do 11/11,5/10/9,5/9 sekund
- Flay (E)
- Gnar
- Hop (W)
- Prędkość poruszania się zmieniona z 30/45/60/75% na 20/40/60/80%
- Hop (W)
- Orianna
- Command: Protect (E)
- Wartości odporności zmniejszone z 10/15/20/25/30 do 6/12/18/24/30
- Command: Protect (E)
- Yorick
- Celowanie wieży
- Kiedy Istoty Mgły atakują przeciwnego bohatera w zasięgu wieży, ta będzie atakowała je, a nie Yoricka
- Kiedy Mglista Dziewica będzie atakowała przeciwnego bohatera w zasięgu wieży, ta będzie atakowała ją, a nie Yoricka
- Wieża teraz będzie atakowała najpierw miniony, a dopiero potem Mglistą Dziewicę
- Mourning Mist (E)
- Istoty Mgły, które skaczą na oznaczonego bohatera lub stwora zadają 100% zamiast 200% obrażeń podczas swojego pierwszego ataku
- [NOWOŚĆ] Oznaczone jednostki otrzymują o 40% zwiększone obrażenia od Istot Mgły przez ich kolejne 8 ataków
- Celowanie wieży
Reklama
ZOBACZ – Postać, która dostała tydzień temu nerfy, według definicji jest OP. Albo ban, albo ktoś ją wybiera
Buffy bohaterów
- LeBlanc
- Sigil of Malice (Q)
- Magiczne obrażenia zwiększone z 55/80/105/130/155 do 65/90/115/140/165
- Całkowite obrażenia Q: 130/180/230/280/330
- Sigil of Malice (Q)
- Lee Sin
- Tempest (E)
- Czas odnowienia umiejętności zmniejszony z 10 do 8 sekund
- Tempest (E)
- Aphelios
- The Hitman and the Seer (P)
- Lethality zwiększone z 3-18 do 3,5-21
- Moonlight Vigil (R)
- Calibrum
- Obrażenia za każdy znak zwiększone z 40-100 do 50-110
- Severum
- Leczenie zwiększone z 250-500 do 275-525 HP
- Gravitum
- Czas trwania roota zwiększony z 1,25 do 1,35 sekundy
- Infernum
- Procent rozbryzgowych obrażeń zwiększony z 85% do 90%
- Crescendum
- Ilość generowanych chakramów zwiększona z 4 do 5
- Calibrum
- The Hitman and the Seer (P)
- Zac
- Unstable Matter (W)
- Przelicznik obrażeń zwiększony z +2% za każde 100 AP do +4% za każde 100 AP
- Unstable Matter (W)
- Cassiopeia
- Twin Fang (E)
- Koszt many zmniejszony z 50 do 50/48/46/44/42
- Twin Fang (E)
- Vladimir
- Transfusion (Q)
- Czas odnowienia umiejętności zmniejszony z 9/8/7/6/5 do 9/7,75/6,5/5,25/4 sekund
- Transfusion (Q)
Poprawki bohaterów
- Rammus
- Powerball (Q)
- Podstawowe obrażenia zmniejszone z 100/135/170/205/240 do 100/130/160/190/220
- Defensive Ball Curl (W)
- Podstawowe ataki wydłużają czas trwania zdolności o 0,4 sekundy do maksymalnie 4 dodatkowych sekund
- Puncturing Taunt (E)
- Czas trwania prowokacji zmniejszony z 1,25/1,5/1,75/2/2,25 do 1,2/1,4/1,6/1,8/2 sekund
- Soaring Slam (R)
- Rammus wyskakuje w powietrze i uderza w wybrane miejsce, zadając magiczne obrażenia w wysokości 100/175/250 (+0,6 AP) i spowalniając przeciwników o 15/17,5/20% na 1,5 sekundy
- Jeśli zdolność zostanie użyta, gdy Rammus znajduje się w Kuli Mocy, wrogowie znajdujący się w pobliżu centrum zostaną podrzuceni i otrzymają obrażenia od kolizji z Kulą Mocy, kończąc jej efekt.
- Rammus generuje dodatkowe wstrząsy wtórne w miejscu uderzenia, a każdy z nich zadaje niewielką ilość obrażeń magicznych i odnawia początkowe spowolnienie.
- Zasięg zdolności wynosi 130% średniej prędkości Rammusa uzyskanej przez ostatnią sekundę
- Czas odnowienia zwiększony z 100/80/60 do 130/110/90 sekund
- Zasięg – 400
- Zasięg podbicia – 200
- Powerball (Q)
- Dr Mundo
- Adrenaline Rush (P)
- Leczenie zwiększone z 1,5% maksymalnego zdrowia na 5 sekund do 2,5% maksymalnego zdrowia na 5 sekund
- Infected Cleaver (Q)
- Maksymalne obrażenia, które umiejętność może zadać stworom i minionom zmienione z 300-500 do 100-500
- Trafienie bohatera zwraca teraz 100% kosztu zdrowia zamiast 50%
- Masochism (E)
- Bonusowe AD zmniejszone z 40-100 do 30-90
- Adrenaline Rush (P)
- Rumble
- Podstawowe statystyki
- Odporność na magię zmniejszona z 32 do 28
- Odporność na magię na poziom zmniejszona z 1,25 do 0,75
- Junkyard Titan (P)
- Dodatkowe obrażenia zdolności pasywnej zmienione z 25-110 na 10-50 + 6% maksymalnego zdrowia celu
- [NOWOŚĆ] Kiedy bohater jest przegrzany dostaje 50% prędkości ataku
- Electro Harpoon (E)
- [NOWOŚĆ] Zdolność redukuje odporność na magię o 10% na 4 sekundy (stackuje się addytywnie)
- Danger Zone – redukuje odporność na magię o 15% na 4 sekundy
- Podstawowe statystyki
- Zed
- Contempt for the Weak (P)
- Czas odnowienia zdolności nakłada się teraz tylko na bohaterach
- [USUNIĘTO] Zdolność zadaje dodatkowe 100% obrażeń stworom
- Maksymalne obrażenia, które zdolność może zadać stworom zmienione z 200-500 do 300, jednak to ograniczenie obowiązuje wyłącznie epickie stwory
- Contempt for the Weak (P)
- Darius
- Hemorrhage (P)
- Obrażenia zadawane stworom w jungli zwiększone z 175% do 300%
- Hemorrhage (P)
- Mordekaiser
- Darkness Rise (P)
- Maksymalne obrażenia zadawane stworom w jungli zwiększone z 28-164 do 180 na wszystkich poziomach
- [NOWOŚĆ] Podstawowe ataki i zdolności nakładają stacki i odświeżają się podczas zadawania obrażeń stworom w jungli
- Darkness Rise (P)
- Morgana
- Tormented Shadow (W)
- Dodatkowe obrażenia zadawane stworom w jungli zwiększone z 150% do 200%
- Tormented Shadow (W)
- Diana
- Moonsilver Blade (P)
- Mnożnik obrażeń zadawanych stworom w jungli zwiększony z 150% do 300%
- Dodatkowa prędkość ataku zwiększona z 10-40% do 20-40%
- Moonsilver Blade (P)
Reklama