w

Pełna lista zmian z nadchodzącej do League of Legends aktualizacji 11.8. Szczegółowe nerfy i buffy

Którzy bohaterowie i które przedmioty zostaną znerfione, a które zbuffowane w kolejnym patchu?


League of Legends co dwa tygodnie dostaje kolejną aktualizację, w których wprowadzane są głównie zmiany wyważające mające na celu znerfić zbyt silne przedmioty lub postacie oraz wzmocnić te, które nie radzą sobie najlepiej.

Co więc wprowadzi do gry kolejny patch o numerze 11.8, który trafi na serwery live już 14 kwietnia?

Pełna lista zmian w kolejnej aktualizacji

Nerfy przedmiotów

  • Titanic Hydra
    • AD ze zdolności Colossus zmienione z 1% całkowitego HP na 2% bonusowego HP
  • Ionian Boots of Lucidity
    • Całkowity koszt butów zwiększony z 900 do 950

Buffy przedmiotów

  • Frozen Heart
    • Pancerz zwiększony z 70 do 80

Poprawki przedmiotów

  • Moonstone Renewer
    • Leczenie ze zdolności Starlit Grace zmienione z 50-100 (zależne od poziomu bohatera) na 60
    • Pasywna zdolność Starlit Grace zmieniona z “Każda sekunda w walce zwiększa bazową moc leczenia o 12,5% do maksymalnie 50%” na “Każda sekunda w walce zwiększa moc leczenia i tarcz o 4% do maksymalnie 20%”.
  • Shurelya’s Battlesong
    • [USUNIĘTO] Zdolność Inspire – Przedmiot nie sprawia już, że trzy kolejne umiejętności lub ataki sojuszników zadają dodatkowe magiczne obrażenia.
    • [NOWOŚĆ] Pasywna zdolność Motivate – Wzmacnianie lub chronienie sojuszników daje dwójce bohaterów 25% prędkości poruszania się na 1,5 sekundy.
  • Staff of Flowing Water
    • Zdolność Rapids zmieniona z “Daje 15% prędkości poruszania się oraz 20-40 AP na 3 sekundy” na “Daje 20% Ability Haste i 20-40 AP na 4 sekundy”
  • Hextech Rocketbelt
    • HP zmniejszone z 350 do 250
    • Przebicie odporności na magię zwiększone z 0 do 6
  • Chemtank Putrifier
    • AP zwiększone z 50 do 55
    • “Leczenie i tarcze dawane sojusznikom sprawiają, że ich kolejny atak nakłada głębokie rany” zmienione na “Leczenie i tarcze dawane sojusznikom sprawiają, że zarówno atak jego, jak i rzucającego zaklęcie bohatera nałoży głębokie rany”

Nerfy bohaterów

  • Annie
    • Incinerate (W)
      • Koszt many zwiększony z 70/80/90/100/110 do 80/90/100/110/120
  • Thresh
    • Flay (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 9 do 11/11,5/10/9,5/9 sekund
  • Gnar
    • Hop (W)
      • Prędkość poruszania się zmieniona z 30/45/60/75% na 20/40/60/80%
  • Orianna
    • Command: Protect (E)
      • Wartości odporności zmniejszone z 10/15/20/25/30 do 6/12/18/24/30
  • Yorick
    • Celowanie wieży
      • Kiedy Istoty Mgły atakują przeciwnego bohatera w zasięgu wieży, ta będzie atakowała je, a nie Yoricka
      • Kiedy Mglista Dziewica będzie atakowała przeciwnego bohatera w zasięgu wieży, ta będzie atakowała ją, a nie Yoricka
      • Wieża teraz będzie atakowała najpierw miniony, a dopiero potem Mglistą Dziewicę
    • Mourning Mist (E)
      • Istoty Mgły, które skaczą na oznaczonego bohatera lub stwora zadają 100% zamiast 200% obrażeń podczas swojego pierwszego ataku
      • [NOWOŚĆ] Oznaczone jednostki otrzymują o 40% zwiększone obrażenia od Istot Mgły przez ich kolejne 8 ataków

ZOBACZ – Postać, która dostała tydzień temu nerfy, według definicji jest OP. Albo ban, albo ktoś ją wybiera

Buffy bohaterów

  • LeBlanc
    • Sigil of Malice (Q)
      • Magiczne obrażenia zwiększone z 55/80/105/130/155 do 65/90/115/140/165
      • Całkowite obrażenia Q: 130/180/230/280/330
  • Lee Sin
    • Tempest (E)
      • Czas odnowienia umiejętności zmniejszony z 10 do 8 sekund
  • Aphelios
    • The Hitman and the Seer (P)
      • Lethality zwiększone z 3-18 do 3,5-21
    • Moonlight Vigil (R)
      • Calibrum
        • Obrażenia za każdy znak zwiększone z 40-100 do 50-110
      • Severum
        • Leczenie zwiększone z 250-500 do 275-525 HP
      • Gravitum
        • Czas trwania roota zwiększony z 1,25 do 1,35 sekundy
      • Infernum
        • Procent rozbryzgowych obrażeń zwiększony z 85% do 90%
      • Crescendum
        • Ilość generowanych chakramów zwiększona z 4 do 5
  • Zac
    • Unstable Matter (W)
      • Przelicznik obrażeń zwiększony z +2% za każde 100 AP do +4% za każde 100 AP
  • Cassiopeia
    • Twin Fang (E)
      • Koszt many zmniejszony z 50 do 50/48/46/44/42
  • Vladimir
    • Transfusion (Q)
      • Czas odnowienia umiejętności zmniejszony z 9/8/7/6/5 do 9/7,75/6,5/5,25/4 sekund

 

Poprawki bohaterów

  • Rammus
    • Powerball (Q)
      • Podstawowe obrażenia zmniejszone z 100/135/170/205/240 do 100/130/160/190/220
    • Defensive Ball Curl (W)
      • Podstawowe ataki wydłużają czas trwania zdolności o 0,4 sekundy do maksymalnie 4 dodatkowych sekund
    • Puncturing Taunt (E)
      • Czas trwania prowokacji zmniejszony z 1,25/1,5/1,75/2/2,25 do 1,2/1,4/1,6/1,8/2 sekund
    • Soaring Slam (R)
      • Rammus wyskakuje w powietrze i uderza w wybrane miejsce, zadając magiczne obrażenia w wysokości 100/175/250 (+0,6 AP) i spowalniając przeciwników o 15/17,5/20% na 1,5 sekundy
      • Jeśli zdolność zostanie użyta, gdy Rammus znajduje się w Kuli Mocy, wrogowie znajdujący się w pobliżu centrum zostaną podrzuceni i otrzymają obrażenia od kolizji z Kulą Mocy, kończąc jej efekt.
      • Rammus generuje dodatkowe wstrząsy wtórne w miejscu uderzenia, a każdy z nich zadaje niewielką ilość obrażeń magicznych i odnawia początkowe spowolnienie.
      • Zasięg zdolności wynosi 130% średniej prędkości Rammusa uzyskanej przez ostatnią sekundę
      • Czas odnowienia zwiększony z 100/80/60 do 130/110/90 sekund
      • Zasięg – 400
      • Zasięg podbicia – 200
  • Dr Mundo
    • Adrenaline Rush (P)
      • Leczenie zwiększone z 1,5% maksymalnego zdrowia na 5 sekund do 2,5% maksymalnego zdrowia na 5 sekund
    • Infected Cleaver (Q)
      • Maksymalne obrażenia, które umiejętność może zadać stworom i minionom zmienione z 300-500 do 100-500
      • Trafienie bohatera zwraca teraz 100% kosztu zdrowia zamiast 50%
    • Masochism (E)
      • Bonusowe AD zmniejszone z 40-100 do 30-90
  • Rumble
    • Podstawowe statystyki
      • Odporność na magię zmniejszona z 32 do 28
      • Odporność na magię na poziom zmniejszona z 1,25 do 0,75
    • Junkyard Titan (P)
      • Dodatkowe obrażenia zdolności pasywnej zmienione z 25-110 na 10-50 + 6% maksymalnego zdrowia celu
      • [NOWOŚĆ] Kiedy bohater jest przegrzany dostaje 50% prędkości ataku
    • Electro Harpoon (E)
      • [NOWOŚĆ] Zdolność redukuje odporność na magię o 10% na 4 sekundy (stackuje się addytywnie)
      • Danger Zone – redukuje odporność na magię o 15% na 4 sekundy
  • Zed
    • Contempt for the Weak (P)
      • Czas odnowienia zdolności nakłada się teraz tylko na bohaterach
      • [USUNIĘTO] Zdolność zadaje dodatkowe 100% obrażeń stworom
      • Maksymalne obrażenia, które zdolność może zadać stworom zmienione z 200-500 do 300, jednak to ograniczenie obowiązuje wyłącznie epickie stwory
  • Darius
    • Hemorrhage (P)
      • Obrażenia zadawane stworom w jungli zwiększone z 175% do 300%
  • Mordekaiser
    • Darkness Rise (P)
      • Maksymalne obrażenia zadawane stworom w jungli zwiększone z 28-164 do 180 na wszystkich poziomach
      • [NOWOŚĆ] Podstawowe ataki i zdolności nakładają stacki i odświeżają się podczas zadawania obrażeń stworom w jungli
  • Morgana
    • Tormented Shadow (W)
      • Dodatkowe obrażenia zadawane stworom w jungli zwiększone z 150% do 200%
  • Diana
    • Moonsilver Blade (P)
      • Mnożnik obrażeń zadawanych stworom w jungli zwiększony z 150% do 300%
      • Dodatkowa prędkość ataku zwiększona z 10-40% do 20-40%