Do League of Legends nadchodzi poprawa FPS i optymalizacji. Jak dołączyć do testów DX 11?
Testy bibliotek DirectX 11 na serwerach testowych. Jak przyczynić się do rozwoju gry?
Od momentu pojawienia się aktualizacji 10.11 na serwerach testowych gracze używali już DirectXa 11 i pomagali twórcom zlokalizować błędy. Jeden z Rioterów podzielił się informacjami, które gracze mogą wykorzystać, aby pomóc w rozwoju prac.
Jakich błędów można się spodziewać, a jakie zostały już wyeliminowane?
Część błędów została już poprawiona dzięki graczom, którzy testowali nowy system podczas poprzedniej aktualizacji, a część z nich, mimo że została odnaleziona, to twórcy nie dali rady jeszcze ich poprawić.
Poprawione zostały:
- Niektóre z elementów, które nie pojawiały się podczas czasu trwania umiejętności takich jak ult Mordekaisera czy Illaoi.
- Podczas grania w trybie pełnego ekranu gracze mogą już bez problemu alt tabować i zmieniać rozdzielczość.
- Ilość klatek nie powinna być już blokowana.
Znane błędy:
- Wodospad na dolnej alei nie renderuje się poprawnie na niskich ustawieniach.
- Prawdopodobne problemy z Vsync, które powodują, że w przypadku niektórych kart graficznych klatki mogą być niestabilne.
ZOBACZ – Opis Patcha 10.11 w League of Legends
Jak wspomóc wprowadzenie nowego DirectXa?
Każdy, kto chce przyłączyć się do testów, powinien dodać poniższą linijkę w pliku game.cfg znajdującym się w folderze z grą.
[General]
DX11BetaTest=1
Następnie w przypadku natrafienia na jakikolwiek błąd można zgłaszać go twórcom, używając poniższego formularza.
- Imię przywoływacza:
- Opis błędu:
- Jak ponownie wywołać błąd:
- Czy pojawia się on również na DX9?
ZOBACZ – Riot zapowiedział, że pojawią się nowe tematyki skórek w LoLu. Czego można się spodziewać?
Aby upewnić się, czy gra faktycznie działa na nowym systemie DirectX, w logach gry powinna znajdować się poniższa linia.
ALWAYS| Using X3D Platform: DX11
Jeśli sprzęt nie wspiera nowych bibliotek, w linii tej będzie znajdowała się informacja o użyciu DX9.