Testy bibliotek DirectX 11 na serwerach testowych. Jak przyczynić się do rozwoju gry?
Od momentu pojawienia się aktualizacji 10.11 na serwerach testowych gracze używali już DirectXa 11 i pomagali twórcom zlokalizować błędy. Jeden z Rioterów podzielił się informacjami, które gracze mogą wykorzystać, aby pomóc w rozwoju prac.
Jakich błędów można się spodziewać, a jakie zostały już wyeliminowane?
Część błędów została już poprawiona dzięki graczom, którzy testowali nowy system podczas poprzedniej aktualizacji, a część z nich, mimo że została odnaleziona, to twórcy nie dali rady jeszcze ich poprawić.
Poprawione zostały:
- Niektóre z elementów, które nie pojawiały się podczas czasu trwania umiejętności takich jak ult Mordekaisera czy Illaoi.
- Podczas grania w trybie pełnego ekranu gracze mogą już bez problemu alt tabować i zmieniać rozdzielczość.
- Ilość klatek nie powinna być już blokowana.
Znane błędy:
- Wodospad na dolnej alei nie renderuje się poprawnie na niskich ustawieniach.
- Prawdopodobne problemy z Vsync, które powodują, że w przypadku niektórych kart graficznych klatki mogą być niestabilne.
ZOBACZ – Opis Patcha 10.11 w League of Legends
Jak wspomóc wprowadzenie nowego DirectXa?
Każdy, kto chce przyłączyć się do testów, powinien dodać poniższą linijkę w pliku game.cfg znajdującym się w folderze z grą.
[General]
DX11BetaTest=1
Następnie w przypadku natrafienia na jakikolwiek błąd można zgłaszać go twórcom, używając poniższego formularza.
- Imię przywoływacza:
- Opis błędu:
- Jak ponownie wywołać błąd:
- Czy pojawia się on również na DX9?
ZOBACZ – Riot zapowiedział, że pojawią się nowe tematyki skórek w LoLu. Czego można się spodziewać?
Aby upewnić się, czy gra faktycznie działa na nowym systemie DirectX, w logach gry powinna znajdować się poniższa linia.
ALWAYS| Using X3D Platform: DX11
Jeśli sprzęt nie wspiera nowych bibliotek, w linii tej będzie znajdowała się informacja o użyciu DX9.