Reklama

Szczegółowy opis patcha 12.8 do League of Legends. Buffy 14 postaci i nerfy zaledwie 3

League of Legends

Reklama

Co dokładnie zmieni się w nadchodzącej do Lola aktualizacji?

Reklama


Do League of Legends regularnie trafiają aktualizacje, które mają na celu głównie poprawę balansu w rozgrywce. Z reguły zbyt silni bohaterowie są nerfieni, a zbyt słabi otrzymują wzmocnienia. W niektórych łatkach można znaleźć jednak również bardziej interesujące zmiany, jak na przykład opisany poniżej mini-rework Swaina, który ma znacząco poprawić komfort gry płynący z grania tym championem.

Aktualizacja, której opis można przeczytać poniżej, jest o tyle istotna, że to właśnie na niej będą rozgrywały się mecze MSI, więc dla sceny profesjonalnej jest to naprawdę istotny moment. Część zmian została usunięta zapewne właśnie ze względu na rozgrywki zawodowych graczy. Być może część z nich pojawi się w kolejnym patchu, w którym poprawki nie będą miały już tak dużej szansy na namieszanie w mecie.

Aktualizacja 12.8

Wzmocnienia bohaterów

  • Mordekaiser
    • Darkness Rise (P)
      • Prędkość poruszania się zwiększona z 3% do 3%/6%/9% na poziomach 1/6/11
  • Aatrox
    • Zmiany usunięte z aktualizacji.
  • Vladimir
    • Bazowe statystyki
      • Pancerz zwiększony z 23 do 27
  • Poppy
    • Steadfast Presence (W)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 24/22/20/18/16 do 20/18/16/14/12
    • Keeper’s Verdict (R)
      • Czas podrzucenia zwiększony z 0,75 do 1 sekundy, kiedy bohaterka nie odrzuca przeciwnika
      • Prędkość lecącego przeciwnika zwiększona z 2000 do 2500
      • Dystans odrzucenia zwiększony z 2400 do 3400
      • Czas odnowienia, kiedy castowanie zostanie przerwane, zmniejszony z 30 do 15 sekund
  • Sejuani
    • Fury of the North (P)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 12 do 12-6 sekund (zależne od poziomu)
  • Fiddlesticks
    • Bountiful Harvest (W)
      • Leczenie przeciwko bohaterom zwiększone z 30%/35%/40%/45%/50% do 30%/40%/50%/60%/70% zadanych obrażeń
  • Zoe
    • Paddle Star! (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 40/45/50/55/60
    • Portal Jump (R)
      • Koszt many zmniejszony z 50 do 40
  • Kassadin
    • Null Sphere (Q)
      • Tarcza zwiększona z 40/70/100/130/160 (+30% AP) do 60/90/120/150/180 (+40% AP)
  • Vel’Koz
    • Plasma Fission (Q)
      • Przelicznik AP zwiększony z 80% do 90%
    • Void Rift (W)
      • Przelicznik AP pierwszego trafienia zwiększony z 15% do 20%
  • Xerath
    • Shocking Orb (E)
      • Czas trwania stuna zwiększony z 0,5-2 do 0,75-2,25 sekund zależne od dystansu od celku
  • Sylas
    • Hijack (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 100/70/40 do 80/55/30 sekund
  • Ezreal
    • Trueshot Barrage (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 120 do 120/105/90 sekund
  • Tristana
    • Bazowe statystyki
      • AD na poziom zwiększone z 3,3 do 3,7
  • Jhin
    • Deadly Flourish (W)
      • Czas trwania roota zwiększony z 1/1,25/1,5/1,75/2 do 1,25/1,5/1,75/2/2,25 sekund
      • Obrażenia zadawane stworom nie są już redukowane
    • Captive Audience (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 28/25/22/19/16 do 24/21,5/19/16,5/14 sekund
      • Obrażenia zadawane stworom nie są już redukowane
  • Bard
    • Traveler’s Call (P)
      • Bazowe obrażenia Meepów zwiększone z 30 do 35
      • Obrażenia Meepów co 5 dzwonków zwiększone z 12 do 14
  • Seraphine
    • Zmiany usunięte z aktualizacji.

Reklama

Nerfy bohaterów

  • Pyke
    • Zmiany przesunięte do kolejnego patcha.
  • Soraka
    • Astral Infusion (W)
      • Leczenie zmniejszone z 100/135/170/205/240 (+70% AP) do 100/130/160/190/210 (+65% AP)
  • Jinx
    • Bazowe statystyki
      • Podstawowe zdrowie zmniejszone z 610 do 560
  • Xayah
    • Double Daggers (Q)
      • Obrażenia zmniejszone z 45/65/85/105/125 do 45/60/75/90/105
      • Czas odnowienia zwiększony z 10-6 do 10-8

Poprawki bohaterów

  • Kai’Sa
    • Second Skin (P)
      • Przelicznik obrażeń od brakującego zdrowia zwiększony z 2,5% za 100 AP do 5% za 100 AP
    • Void Seeker (W)
      • Przelicznik AP zmniejszony z 70% do 45%
    • Killer Instinct (R)
      • Przelicznik AP zwiększony z 75% do 100%
  • Swain
    • Ravenous Flock (P)
      • Swain nie może już przyciągać przeciwników pod wpływem efektów kontroli tłumu.
      • Przyciągnięcie nie zadaje już obrażeń.
      • Leczenie zmienione z 4/5,5/7% (na poziomach 1/6/11) do 4/5,5/7/9% (na poziomach 1/6/11/16) maksymalnego zdrowia.
      • Leczenie za fragment duszy zwiększone z 5 do 12
    • Death’s Hand (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 65/70/75/80/85 do 45/50/55/60/65
      • Czas odnowienia zmniejszony z 9/7,5/6/4,5/3 do 7/6/5/4/3 sekund
      • Obrażenia zwiększone z 55/75/95/115/135 (+40% AP) do 60/80/100/120/140 (+40% AP)
      • Dodatkowe obrażenia za pocisk zmienione z 15/20/25/30/35% na 12/22/32/42/52 (+10% AP)
      • Maksymalne obrażenia zmienione z 88/135/190/253/324 (+64/72/80/88/96% AP) na 108/168/228/288/348 (+80% AP)
    • Vision of Empire (W)
      • Koszt many zmniejszony z 70/80/90/100/110 do 60/65/70/75/80
      • Pingowanie zdolności pokazuje teraz, kto znajduje się w zasięgu zdolności.
    • Nevermore (E)
      • Może być teraz reaktywowane, aby przyciągnąć unieruchomionego przy pomocy Nevermore przeciwnika.
      • Czas odnowienia zredukowany jest o 20% w trakcie trwania Demonic Ascension.
    • Demonic Ascension (R)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 120 do 100/80/60 sekund
      • Obrażenia na sekundę zmienione z 35/50/65 (+14% AP) do 20/45/70 (+10% AP)
      • Wysysanie życia na sekundę zwiększone z 20/35/40 (+16% AP) do 15/40/65 (+25% AP)
      • Nie daje już 125/200/275 HP
      • Przy użyciu Demoni Ascension Swain otrzymuje 50 Demonicznej Mocy. Demonic Ascension trwa tak długo, jak bohater posiada Demoniczną Moc, a koszt podtrzymania zdolności wynosi 10 punktów na sekundę. Wysysając życie przeciwników Swain otrzymuje 20 mocy za każdą sekundę. Po 3 sekundach możliwe jest użycie umiejętności Demonflare.
    • Demonflare (R2)
      • Obrażenia zwiększone z 100/150/200 (+50% AP) do 150/225/300 (+60% AP)
      • Demonflare spowalnia teraz przeciwników o 60% spadające w przeciągu 1,5 sekundy.
      • Przy castowaniu Demonic Ascension Swain może użyć Demonflare raz. Nie kończy to trwania skilla Demonic Ascension.
      • Demonflare nie ładuje się już z wysysaniem życia
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama