Reklama

Dokładna lista zmian, które trafiły do League of Legends w aktualizacji 12.23b. Co poprawił Riot?

League of Legends

Reklama

Co zmienił patch 12.23b, który zawierał konieczne do wprowadzenia przed świąteczną przerwą poprawki?

Reklama


Twórcy od jakiegoś czasu informowali o tym, że poza ostatnią zapowiedzianą na ten rok aktualizacją 12.23 pojawi się jeszcze jedna. Będzie to patch 12.23b, którego poprawki już teraz znajdują się na serwerach live. Warto zapoznać się z listą zmian, które wpłynęły już na siłę bohaterów na Summoner’s Rift. Kto dokładnie został zbuffowany, a kto znerfiony w ostatniej aktualizacji wydanej przez Riot?

Patch 12.23b

Zmiany bohaterów

  • Dr. Mundo
    • Podstawowe statystyki
      • Bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona z 0,75 do 0,55
    • Goes Where He Pleases (P)
      • Strata zdrowia zmieniona z 3% na 4% aktualnego HP
      • Dodatkowa maksymalna regeneracja HP zmniejszona z 0,4-2,5 do 0,4-2,3
    • Infected Bonesaw (Q)
      • Koszt HP zmieniony z 60 na każdym poziomie na 50/60/70/80/90
    • Blunt Force Trauma (E)
      • Koszt HP zmieniony z 20/30/40/50/60 ⇒ 10/25/40/55/70
    • Maximum Dosage (R)
      • Czas odnowienia zwiększony z 110 do 120 sekund
  • Hecarim
    • Rampage (Q)
      • Bonusowe obrażenia za stack zmniejszone z 4% (+5% za 100 bonusowego AD) do 3% (+4% za 100 bonusowego AD)
  • Janna
    • Passive
      • Bonusowa prędkość poruszania się zmniejszona z 8% do 6%
    • Eye of the Storm (E)
      • Bonusowe AD zmniejszone z 10/17,5/25/32,5/40 (+10% AP) do 10/15/20/25/30 (+10% AP)
  • Lillia
    • Passive
      • Obrażenia od HP celu zmniejszone z 6% do 5%
    • Blooming Blows (Q)
      • Magiczne obrażenia zmniejszone z 40/50/60/70/80 (+ 40% AP) do 35/45/55/65/75 (+ 40% AP)
      • True damage w zewnętrznym okręgu zmniejszony z 40/50/60/70/80 (+ 40% AP) do 35/45/55/65/75 (+ 40% AP)
  • Lux
    • Lucent Singularity (E)
      • Przelicznik AP zwiększony z 70% AP do 80% AP
    • Final Spark (R)
      • Przelicznik AP zwiększony z 100% AP do 120% AP
  • Mordekaiser
    • Poprawiono błąd, który sprawiał, że Mordekaiser mógł nakładać zdolność pasywną, używając zdolności na małych stworach
  • Nilah
    • Formless Blade (Q)
      • Obrażenia fizyczne zmniejszone z 5/10/15/20/25 (+90/100/110/120/130% całkowitego AD) do 5/10/15/20/25 (+90/97.5/105/112.5/120% całkowitego AD)
      • Zwiększenie obrażeń zależne od szansy na trafienie krytyczne zwiększone z 0-100% do 0-120%
      • Pasywne leczenie zwiększone z 0-15% obrażeń do 0-20% skalujących się z szansą na trafienie krytyczne
    • Apotheosis (R)
      • Obrażenia w czasie zmniejszone z 15/30/45 (+35% bonusowego AD) do 15/30/45 (+28% bonusowego AD)
      • Całkowite obrażenia zmniejszone z 185/345/505 (+260% bonusowego AD) do 185/345/505 (+232% bonusowego AD)
      • Leczenie zwiększone z 30-45% obrażeń do 20-50% skalujących się z szansą na trafienie krytyczne
  • Rammus
    • Defensive Ball Curl (W)
      • Czas odnowienia zwiększony z 6 do 7 sekund
      • Bonusowy armor zmniejszony z 50 do 40
      • Bonusowa odporność na magię zmniejszona z 15 do 10
  • Udyr
    • Iron Mantle/Blazing Stampede/Wingborne Storm
      (W/E/R)

      • Koszt many zmniejszony z 45 – 28 (na poziomach 1-18) do 40 – 23 (na poziomach 1-18)
    • Wilding Claw (Q)
      • Bonusowe fizyczne obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia celu zmienione z 3/4,4/5,8/7,2/8,6/10% (+6% za 100 bonusowego AD) na 3/4/5/6/7/8% (+5% za 100 bonusowego AD)
      • Bonusowe fizyczne obrażenia on-hit zmienione z 5/13/21/28/37/45 (+20% bonusowego AD) na 5/11/17/23/29/35 (+30% bonusowego AD)
      • Przebudzone fizyczne obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia celu zmienione z 2% – 5% (+3% za 100 bonusowego AD) na 2% – 4% (+2% za 100 bonusowego AD)
    • Wingborne Storm (R)
      • Bazowe obrażenia na tick zwiększone z 10/18/26/34/42/50 do 10/20/30/40/50/60
  • Zed
    • Razor Shuriken (Q)
      • Bazowe obrażenia fizyczne zmniejszone z 80/115/150/185/220 do 70/105/140/175/210
    • Shadow Slash (E)
      • Czas odnowienia zwiększony z 5/4,5/4/3,5/3 do 5/4,75/4,5/4,25/4 sekund
      • Bazowe fizyczne obrażenia zmniejszone z 70/90/110/130/150 do 65/85/105/125/145

Reklama

Zmiany przedmiotów

  • Jak’Sho, the Protean
    • Koszt połączenia zwiększony z 600 do 700
    • Całkowity koszt zwiększony z 3000 do 3100
    • Pancerz i odporność na magię na sekundę w walce z bohaterami zmniejszone z 3 do 2
  • Lord Dominik’s Regards
    • Bonusowe obrażenia zależne od różnicy maksymalnego HP zwiększone z 0-15% do 0-25%
    • Różnica HP do uzyskania pełnego bonusu ze zdolności zwiększona z 2000 do 2500
  • Mosstomper
    • Siła tarczy zmniejszona z 75-330 (na poziomach 1-18) do 60-281 (na poziomach 1-18)
  • Ravenous Hydra
    • Obrażenia obszarowe zmniejszone z 50% całkowitego AD dla postaci walczącej w zwarciu i 25% całkowitego AD dla postaci walczącej z dystansu do 40%/20%
    • Ilość stacków traconych przy śmierci zwiększona z 50% do 60%
  • Stormrazor
    • AD zwiększone z 40 do 45
  • Tiamat
    • Obrażenia obszarowe zmniejszone z 50% całkowitego AD dla postaci walczącej w zwarciu i 25% całkowitego AD dla postaci walczącej z dystansu do 40%/20%

Zmiany jungli

  • Redukcja obrażeń zwierzaka przeciwko epickim stworom: 30% ⇒ 20%
  • Złoto zwierzaka za bonusowe smaczki: 35 Gold ⇒ 30 Gold
  • Złoto za red buffa: 85 Gold ⇒ 80 Gold
  • Złoto za blue buffa: 85 Gold ⇒ 80 Gold
  • Złoto za grompa: 75 Gold ⇒ 70 Gold
  • Złoto za skalniaki: 17 Gold ⇒ 15 Gold
  • Złoto za wilki: 15 Gold ⇒ 13 Gold
  • Złoto za małe brzytwodzioby: 8 Gold ⇒ 7 Gold
  • Złoto za małe skalniaki: 7 Gold ⇒ 5 Gold
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej