Doublelift zgadza się z Tylerem1. „To najobrzydliwsza, niszcząca psychikę rola w całym LoLu”
Tyler1 wbił Challengera w sumie na trzech różnych liniach. Jakie są jego wnioski?
Tyler1 podjął się dość trudnego wyzwania osiągnięcia Challengera na wszystkich liniach, jakie tylko istnieją. Póki co udało mu się wbić tę rangę na:
- ADC
- TOPie,
- MIDzie,
- Dżungli.
Kilka dni temu pisaliśmy o tym, ile zajęło mu to na poszczególnych liniach. Streamer podzielił się też dość zaskakującymi wnioskami odnośnie tego, gdzie spotykał najlepszych graczy.
Gdzie byli najlepsi przeciwnicy?
Tyler wypowiedział się dodatkowo na temat tego, gdzie spotkał największy opór i z jakiego powodu. Co ciekawe, wywołało to szerszą dyskusję, która pojawiła się na wielu różnych streamach. Tyler uważa, że środkowa aleja i dżungla są trudne, dopóki nie spróbuje się TOPa.
Górna aleja ma być koszmarna, to tam grają najlepsze osoby, które doskonale wiedzą, jakich kontr używać.
Mechanicznie na MIDzie nie miałem ani razu sytuacji, że spotkałem naprawdę dobrego gracza. Na TOPie byli tacy gracze co chwilę.
Tyler jednocześnie uważa, że MID jest najprostszy w całej grze. Wystarczy tylko schodzić na inne linie, a na dodatek nikt nie przejmuje się falami minionów.
Wszystko, co robisz, to czyścisz wizję, idziesz na BOTa, idziesz na TOPa, bawisz się z przeciwnym dżunglerem i tyle. (…) Support jest broken, powinien zostać w ogóle usunięty.
Do tych wszystkich słów odniósł się, chociażby Doublelift, który przyznał Tylerowi rację.
TOP jest najbardziej karającą i obrzydliwą rolą w całej grze. Jeżeli nie pójdzie ci na TOPie, masz przewaloną całą grę. Jeżeli przeciwny dżungler nie chce, żebyś wygrał, to nie wygrasz. Jeżeli trafisz na kontrę, nie możesz oddychać, będziesz całkowicie zdominowany przez całą grę. TOP jest na ten moment najbardziej niszczącą psychicznie rolą (…). Tylko psychopaci będą się cieszyć z grania na TOPie.
Na czym polega trudność? Jest się bardzo zależnym od dżunglera, niesamowicie trudno jest schodzić z linii i mieć jakikolwiek wpływ na rozgrywkę do połowy meczu. Istnieje wiele różnych kontr, z czego ta dobra wycina gracza z rozgrywki, musząc nieustannie przytulać się do swojej wieży.
Z tego wszystkiego wychodzi na to, że najprostszy jest MID, następnie dżungla, supporty powinny zostać usunięte (zdaniem Tylera), natomiast ADC i TOP to najgorsze role.